Halloweenowe zdobienia!

piątek, 1 listopada 2013
Co prawda Halloween już za nami jednak wczoraj nie miałam za bardzo kiedy napisać posta :(

 Pierwszy Mani zmalowałam na konkurs u antiii :) Nie wyszedł jakoś fantastycznie, ale to było moje pierwsze podejście do mani z użyciem nitki


Drugi zmalowałam na konkurs na Facebooku Smart Girls Get More 
pochwalę się, że moja praca znalazła się wśród nagrodzonej dziesiątki :D

 Na czarnym futerku kotka, który koniecznie chciał pomóc mi w robieniu zdjęć :P 



Niestety złamałam też wczoraj paznokieć na kciuku więc nie gniewajcie się, jeśli zdjęcia będą nieco "kombinowane" żeby ukryć ten mankament :(

 A tych co chcieliby być bardziej na bieżąco zapraszam na moją stronę na Facebooku :)

11 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.