Starość nie radość :P

środa, 22 stycznia 2014
W przyszły poniedziałek Arnell kończy 19 lat. Ostatnie -naście, wiecie jak ja się staro czuję ? :P Jak K. tyle kończył to żartowałam, że niedługo zacznie siwieć :P Teraz chyba powinnam sobie to powiedzieć :P
Z racji, że to już niedługo postanowiłam sobie z tej okazji zrobić listę życzeń :) Nie traktuję tego jak listy prezentów, które obowiązkowo muszą przynieść goście w pięknie zapakowanych paczuchach, nic z tych rzeczy. Oczywiście miło by było, jednak to dla mnie raczej lista zakupów. Pomoże mi usystematyzować wydawanie pieniędzy na to, co naprawdę mi się marzy :) W końcu robiłam podobną listę przed świętami i podziałało!

Na początek lista nielakierowa:


1. Torebka. Nadal marzy mi się ta sama :) Cudowna, czarna, ozdobiona ćwiekami. Cudo <3 Do kupienia w Mango Źródło
2. Portfel Kociary, po raz kolejny. Pojawił się na liście Świątecznej i nadal uważam, że jest idealny. Do kupienia w New Look. Źródło
3. Telefon. Niestety mój poprzedni po niecałym roku wyzionął ducha. Dosłownie :( Cały czas rozglądam się za czymś podobnym co w dobie smartfonów graniczy z cudem. Mam takie ciche marzenie że Apple wypuści kiedyś iPhone z klawiaturą Qwerty. Źródło
4. Jajo do makijażu. Naczytałam się tyle pochwalnych salw na temat Beauty Blendera, że sama chętnie wypróbowałabym taki sposób nakładania podkładu. Do kupienia tutaj. Źródło
5. Pędzle Hakuro. Nadal mam tylko jeden pędzel i chętnie przygarnęłabym taki zestawik Do kupienia tutaj. Źródło


I druga lista - lakierowa:
1. Delia limited edition. Szukając piasków Delii trafiłam na nie w jednym ze sklepów. Od razu wpadły mi w oko 01, 04, 06 i 07. Do kupienia tutaj. Źródło
2. Piasek Delia. Wciąż kocham ten fiolet! Jest cuuuudowny! Do kupienia tutaj. Źródło
3. a-england. Czarne holo to wciąż moje niespełnione marzenie. Na szczęście pojawił się ON! Do kupienia tutaj. Źródło
4. Lovely Snow Dust. Dostanie ich graniczy z cudem! A ja tak bardzo marzę o złotym, brokatowym piasku! Źródło
5. Models Own Mirrolball. Nie ma to jak brokat! Najśliczniejsze toppery są do kupienia tutaj. Źródło
6. Models Own Velvet Goth. Te cudeńka nadal rządzą! Odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy wiem, że kiedyś będą moje. Do kupienia tutaj. Źródło
 
Mam też jedno inne marzenie! Wymarzyłam to sobie jeszcze jako dziecko i jakoś tak mi zostało :P Co roku naiwnie czekam aż się spełni. Jak na razie się nie spełniło i wciąż pozostaje moim maleńkim urodzinowym sekrecikiem:
 
 

A wy macie jakieś urodzinowe marzenia? Takie, które się jeszcze nie spełniły, ale wciąż macie nadzieję? :) Zdradźcie ten mały sekrecik! :)

11 komentarzy:

  1. Mogłaś podać adres, to może dostalabyś parę listów i pocztówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce Kontakt chyba wpisywałam swój adres :)

      Usuń
  2. Ja urodziny miałam niedawno, ale chętnie przygarnęłabym kilka lakierów OPI i Models Own, aktualnie oprócz kilku lakierów nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jajeczko do make upu jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje urodziny za dwa tygodnie i też po cichu marzę o Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojego marzenia nie zdradzę bo się nie spełni:)
    Jakbym później nie trafiła na czas, to już życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń:) i pamiętaj po ostatnich -naście, przychodzi pierwsze -dzieści i 21 - oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś niegdy nie umiałam zrozumieć jak ktoś ma lat 19 może czuć się staro?Dla mnie to obraza samego siebie.Czyli za 70 lat będziesz młoda?
    Co do listy urodzinowej spełnię ją w lutym choć urodziny miałam w styczniu.Obkupię się w Moyu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi ;P Mam taki plan, że za 70 lat będę mogła w końcu siedzieć w fotelu, czytać ulubione książki, pić herbatę i nigdzie nie będę się spieszyć bo nic mnie nie będzie gonić ;) Ahh marzenia :P

      Usuń
  7. Mi niedlugo stuknie 24... heheh obiecalam sobie z moim narzeczonym, ze w naszym zyciu musi pojawic sie bobas jak bede miala 25 lat. A wiec pomysl jak bardzo mi sie konczy czas bez bobusia :). hehe. mlodziutka jestes. A czas moim zdaniem gnac zaczyna jak sie skonczy juz te nascie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne lakiery znalazłaś! Żadnego nie widziałam w sklepach!
    Jak tak mówisz o 19 to sobie myślę, jaka ja stara jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam pełno marzeń a za nie długo ma urodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.