Jesień na Paznokciach: Kasztany i żołędzie

środa, 1 października 2014
Ciepłe dni końcówki lata niestety już się skończyły i mamy jesień pełną gębą! Brrrr. Szaro, buro, zimno i mokro. No więc i na paznokciach powinno zagościć coś w tym klimacie. Idealnie wpisuje się w klimat ostatnich dni temat nowego tygodnia projektu Jesień na Paznokciach. Kasztany i żołędzie - coś co każdy jako dziecko kochał i co zapewne większość z nas wspomina z sentymentem przechodząc pod opruszonym złotymi liśćmi drzewem. Zdjęć niestety będzie niewiele bo z powodu szarówki tylko te wyszły wyraźnie.





Co o tym sądzicie? Lubicie jesień czy tak jak ja tęsknicie za ciepłym latem?

7 komentarzy:

  1. Piękne pomalowałaś pazurki,ja nie lubię jesieni tęsknie już za latem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, fajnie zmalowane! ja tam za jesienią nie przepadam, nastraja mnie melancholijnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bombka! <3 Szczególnie ten kasztan wyjątkowo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień, ale tylko taką złotą, słoneczną ;) zimna nie znoszę ;) a pazurki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzorki zrobiłaś, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiór! Skradł moje serce :) Ale żołędzie też piękne. Bardzo lubie jesień dopóki są kolory, słońce, lekkie mgły znikające w słońcu właśnie. Nie lubię, kiedy robi się szaro, buro i zimno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.