Czerwień na bogato!

sobota, 29 listopada 2014
Kto lubi czerwone lakiery? Ja nie przepadam, ale ten wyjątkowo skradł moje serce. Czerwony lakier jest jak czerwona szminka- trzeba znaleźć swój odcień. Żywa jasna czerwień do mnie nie przemawia, o czym już pewnie nie raz wspominałam. Zarówno na ustach jak i na dłoniach wolę ciemniejszą czerwień. Krwistą, wampirzą i niesamowicie elegancką.



Firma/Seria: MIYO minidrops
Odcień: 189 Red at Night
Pojemność: 7 ml
Krycie: 1-2 warstwy
Cena: 3.5 zł
 

Kolor:  Krwista, wampirza czerwień. Elegancka, nieco mroczna, bardzo w moim stylu. Świetnie komponuje się ze złotem. Dla mnie to idealny odcień czerwieni. Na zdjęciach wyszedł troszkę jaśniejszy niż w rzeczywistości.
Wysychanie: Błyskawiczne. Za to lubię lakiery MIYO - na moich paznokciach wysychają szybciej niż jakiekolwiek inne. Już po kilku minutach zastyga, a chwilę później możemy zapomnieć, że malowałyśmy paznokcie.
Aplikacja: Bezproblemowa. nieduża nakrętka dobrze leży w dłoni. Pędzelek jest dosyć mały, ścięty na płasko ale elastyczny dzięki czemu łatwo nim operować przy skórkach i na brzegu paznokcia.
Krycie: Na zdjęciach widzicie jedną warstwę. Pewnie gdybym dodała drugą wyglądałoby to jeszcze lepiej, ale na żywo nie widać było żadnych niedociągnięć więc zrezygnowałam z dokładania kolejnej warstwy lakieru.
Inne: Buteleczka jest mała. poręczna i łatwo się przechowuje. Moim zdaniem wygląda bardzo elegancko, niektóre droższe lakiery mają bardziej kiczowate opakowania. Dropsiki wyglądają na półce bardzo efektownie przez swoją prostotę.
Podsumowanie: Jeden zlepszych lakierów jakie miałam. Cudownie się rozprowadza i dobrze kryje. Kolor jest trwały, nie baknie i nie odpryskuje. Ma ciekawą barwę, która pięknie komponuje się ze złotymi dodatkami. Lakier idealny zarówno na jesień jak i na zimę. Cena jest jego dodatkową zaletą.



Użyłam:
*MIYO minidrops 189 Red at Night
*okrągłe złote ćwieki (Allepaznokcie)
*Kwadratowe złote ćwieki (Allepaznokcie)
*Złoty kawior (Allepaznokcie)
*Vipera Polka 66


Jak wam się podoba? Jaki jest wasz ulubiony odcień czerwieni?

13 komentarzy:

  1. Z tym brokatem ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę takie ciemniejsze odcienie :) A sam lakier - ideał. Świetnie wygląda w połączeniu ze złotem, a najbardziej podoba mi się wersja z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka czerwień wygląda pięknie chyba ze wszystkimi ozdobami :)

      Usuń
  3. Piękny kobiecy kolor! Podoba mi się również ozdobienie - zwłaszcza palec serdeczny/kciuk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię połączenie zołta z czerwienią

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czerwienie, ale rzadko noszę ;) A ten odcień bardzo mi się podoba i świetnie pasuje do zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, głęboki odcień czerwieni. Jak na jedną warstwę, to krycie jest na prawdę świetne :)Osobiście bardzo lubię czerwień na paznokciach, jak i na ustach również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny mix, jestem bardzo na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony to dla mnie najlepszy kolor na paznokcie, a obecnie poluję też na szminę :P bardzo fajny kolorek, podoba mi się tez ułożenie ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna czerwień, też wolę wampirze :D a połączenie ze złotem - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem tak perfekcyjnego wykonania :)

    P.S DZIĘKUJĘ za UPOMINEK Mikołajkowy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.