Minimalizm na paznokciach - Wesołych Świąt!

wtorek, 23 grudnia 2014
Witajcie! Udało mi się nie przegapić terminu publikacji! Yeah! Już jutro wigilia czyli to ostatni moment by zainspirować was do stworzenia wyjątkowego świątecznego manicure. Ja niestety jakoś w tym roku świąt nie czuję. Pogoda jest zdecydowanie nie świąteczna, choinkę ubrałam dopiero dzisiaj, przygotowania spożywcze, dekorowanie pierniczków, pieczenie ciast i przygotowywanie sałatek rozpoczęłam zaledwie dzień wcześniej- czyli wczoraj i prawie wszystko mam już skończone. Na blogach też jakoś tak mało tych świąt, o wiele mniej świątecznych zdobień widziałam niż w zeszłym roku a obserwuję niemal dwa razy więcej blogów. A może po prostu się starzeję? ;P
Dzisiaj chciałabym wam pokazać zdobienie bardzo proste, idealne dla osób początkujących lubi takich, które mają mało czasu. Albo dla minimalistek, które nie chcą przesadnie dekoracyjnych pazurków w ten świąteczny dzień. Zapraszam do obejrzenia!






Do zdobienia użyłam:
-MIYO mini drops 151 Night Blue
-GOSH Matt Effect Top Coat
-OPI It's Frosty Outside
-Kawior z Allepaznokcie
-Błękitne opalizujące gwiazdki

Na koniec chciałabym życzyć Wam Radosnych świąt w gronie najbliższych Wam osób! Niech się spełnią wasze marzenia! Wszystkim, dla których był to dobry rok życzę by kolejny był równie dobry, a tym, którzy nie będą wspominali dobrze tego roku życzę, żeby kolejny był dla Was czasem szczęścia i sukcesów!
Wesołych Świąt!


(a wy zróbcie mi prezent i komentujcie, bo ostatnio coś mało was pod postami :( )

11 komentarzy:

  1. Jak fajnie - święta na kobaltowo! Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie pasują Ci do choinki! ;) ale podoba mi się sam pomysł i ta choinka. w sumie zawsze jak widzę tego typu zdobienia, to mam ochotę tego typu choinkę sama sobie zmalować, ale jakoś nigdy nie wychodzi. teraz też jeszcze sama nie wiem czy choinka na paznokciach jutro będzie czy nie :P
    a mało komentarzy, bo może właśnie wszyscy są pochłonięci przygotowaniami i ogarnięci (przed)świąteczną gorączką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba moje zdobienie :)

      Usuń
  3. Śliczna choineczka, i co najważniejsze łatwa do zrobienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor, bardzo lubię świąteczne zdobienia w granacie i srebrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.