Nowy wygląd!

poniedziałek, 29 grudnia 2014
Dzisiaj post nieplanowany i zupełnie na szybko :) Nastąpiła u mnie mała zmiana, ktoś zauważył? Zgadniecie jaka? TAK! Zmieniłam w końcu szablon bloga. Tamten był okropny i jestem w szoku, że mimo tego do mnie zaglądałyście! Teraz wszystko jest czytelniejsze, bardziej uporządkowane i moim zdaniem wygląda bardziej profesjonalnie i elegancko.

Autorką tego przemeblowania jest Natalia z bloga Fiation Station :) Dziękuję :*

Dajcie mi znać co sądzicie o tych zmianach. Może coś byście jeszcze poprawiły? Dajcie znać w komentarzach!
Całuski :*

11 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.