Top 5 lakierów na Święta

piątek, 26 grudnia 2014
Świąteczny czas w pełni, a więc pazurki należy przyozdobić odpowiednio do panującego nastroju. A jak wiadomo nie wypada występować dwa razy w tej samej kreacji, to i paznokcie trzeba zmieniać. Właśnie dlatego wybrałam dla Was 5 lakierów, które w tym czasie gościły lub będą jeszcze gościć na moich paznokciach w tym świąteczno-sylwestrowym okresie.


MIYO mini drops 151 Night blue - to lakier, który mogłyście zobaczyć w poprzednim zdobieniu. Metaliczno-perłowy granat, a może kobalt z nutą fioletu? Wygląda pięknie pociągnięty matowym topem, w połączeniu ze srebrem i złotem.  Dla mnie jest to lakier typowo zimowy, chyba jeszcze nawet raz nie zagościł na moich paznokciach w cieplejszym okresie.



OPI It's Frosty Outside - jego też widzieliście na pewno w poprzednim poście. To srebrzysty, foliowy piasek z drobinami srebrnego brokatu. Wygląda bardzo dekoracyjnie. Moim zdaniem w zupełności wystarczy by zastąpić biżuterię, jeśli zdecydujemy się użyć go samego. Może też być migotliwym akcentem, będzie dobrze komponował się z czernią, granatem, bielą i szarościami.



MIYO mini drops 97 Snowflakes- najpiękniejsze flejki jakie mam w swojej kolekcji. Każdy lakier zmieniają w migoczące świąteczne cudo. W zależności od światła opalizują na czerwono, złoto i zielono. Najpiękniej wyglądają na czerwieni, w tym zestawieniu mogłyście zobaczyć go rok temu tutaj.



Lovely Snow Dust 01 ile ja się za nim nachodziłam! Poszukiwałam go z dziką namiętnością, marzył mi się i śnił po nocach. To idealny odpowiednik OPI tylko w złotym kolorze. Metaliczno foliowy piasek z drobinami brokatu.  Wygląda przepięknie na paznokciach jako akcent w połączeniu z czerwienią lub uzupełnienie stylizacji ze złotymi dodatkami. Sprawdzi się nie tylko w święta, ale też w sylwestra lub w czasie karnawału.



Rimmel Salon Pro 317 Hip Hop. W ciągu całego roku czerwienie są kolorem, którego unikam jak ognia, jednak w święta intensywna, elegancka czerwień to idealne tło do zdobień, a mniej wymagającym kobietom będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie stylizacji, zwłaszcza takich, w których główną rolę gra czerwona szminka. 

A jakie lakiery Wy preferujecie w świątecznym okresie? Ja wybrałam tę piątkę, która nie tylko ładnie uzupełni świąteczne stylizacje, ale też nieźle wyglądają jako ozdobę świątecznego drzewka ;P

8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.