Black & White | Manicure

środa, 15 kwietnia 2015
Wybaczcie, że przegapiłam wtorkowy termin publikacji, ale mam silne usprawiedliwienie dla siebie- broniłam wczoraj dyplomu z reklamy wizualnej i fotografii! Zdałam bardzo dobrze, jestem z siebie mega zadowolona! Zawsze mogło być jeszcze lepiej ale zarówno z częsci praktycznej jak i z Historii Sztuki uzyskałam dobre oceny. Dyplom zawodowy mam już oficjalnie za sobą! Cieszę się jak nigdy, bo wymagało to mnóstwo pracy i nauki, dłuuugie godziny spędzone w szkole na egzaminach, ale było warto się przemęczyć!
Nie będe jednak się rozpisywać o swoich prywatnych przejściach z dyplomem, bo zamierzam pokazać manicure w kolorach, które są mało wiosenne, niezbyt pasują do pięknej pogody za oknem, ale ostatnio u mnie dominują. Czerń i biel czyli ponadczasowa klasyka!



Użyłam:
-Flormar Matte M01
-Colour Alike Black Saint
-Czarne kryształki

12 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.