Sleep Since The April | Manicure prawdziwej fanki

piątek, 10 kwietnia 2015
O moim najnowszym i chyba najlepszym do tej pory muzycznym odkryciu pisałam wam już tutaj [klik]. Z całego serca zakochałam się w tym zespole, w tej muzyce i pasji z jaką grają! Tym razem wybierając się na koncert nie mogłam zapomnieć o przygotowaniu specjalnego manicure! Czarny piasek OPI świetnie wywołał na paznokciach efekt czarnej skóry. Koniecznie musiało znaleźć się logo zespołu, no i oczywiście gitara! Bo zespół jest fantastyczny, cudowni, charyzmatyczni muzycy, ale najbardziej zakochana jestem w przeuroczym gitarzyście! Całość dopełniły złote ćwieki w dwóch rozmiarach.
Na końcu możecie też zobaczyć efekt mojej pracy w postaci ręcznie robionego glinianego kubka inspirowanego muzyką i stylem Slepp Since The April.








Użyłam:
-OPI Emotions
-Colour Alike Black Saint
-Ćwieki Allepaznokcie 2mm i 3mm
-Flormar Matte M01

8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.