Wielkanocny zajączek | Zdobienie

sobota, 26 marca 2016
Witajcie! Jak Wam mijają święta? Mam nadzieję, że wiosennie i kolorowo! Ja jakoś nie przepadam za Wielkanocą, wydaje mi się trochę zbyt pstrokata i niezbyt klimatyczna, ale postanowiłam zmalować coś z tej okazji na paznokciach. Z racji, ze nadal wdrażam w życie plan przywoływania wiosny odpowiednimi akcentami, to dziś postawiłam na pastelowe kolory. Do tego oczywiście kropeczki, które niezmiennie kojarzą mi się z dziewczęcością, a co za tym idzie także z wiosną. Oczywiście nie mogło zabraknąć białego zajączka - najsłodszego symbolu tych świąt. No i po raz kolejny postanowiłam wpasować się w trendy 2016 łącząc ze sobą najmodniejsze kolory czyli Serenity i Rose Quartz.






Jak wam się podoba? Macie za oknem wiosnę, czy niekoniecznie?
Dzięki i do następnego :*

24 komentarze:

  1. uroczy zajączek :) I fajne kropczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zajączek i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zewnątrz jest bardzo zimno, ale wiosenne kwiaty w ogródku są. :)
    A paznokcie masz piękne. Podobają mi się te pastelowe kolory, jak i zajączek.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne! Zajączek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak z tego króliczka :) Świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo sympatyczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.