Wiosenny manicure w dwóch kolorach z Eclair Chameleon | Zdobienie

piątek, 4 marca 2016
Witajcie! Na wstępie proszę o wybaczenie, że post nie pojawił się wczoraj. Drobne kłopoty z komputerem spowodowały to opóźnienie, ale już wszystko wróciło do normy! Jestem dziś specjalnie dla Was z nowym manicure. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się wiosny! Próbuję ją trochę przywołać kolorowymi paznokciami. A jak wiosna, to wiadomo! Pastele, kwiaty, kropeczki, vintage! Wszystko jest, w dodatku wyjątkowo w dwóch kolorach a to za sprawą termicznego lakieru Eclair! Lakier jak wiadomo jest żółciutki jak bananek gdy mamy ciepłe dłonie lub przebywamy w ciepłym pomieszczeniu, gdy zaczyna się ochładzać najpierw końcówki robią się różowe, co daje nam fajny ombre efekt, a gdy zmarzniemy cały paznokieć robi się różowy. W miarę swoich możliwości postanowiłam pokazać Wam wszystkie opcje. Zapraszam do oglądania!

Eclair Chameleon 01 Ciepły





Eclair Chameleon 01 efekt ombre


Eclair chameleon 01 zimny







Jak wam się podoba? Lubicie lakiery termiczne? Zdradźcie mi też koniecznie wasze ulubione trendy na wiosnę, nie tylko paznokciowe, ale też w makijażu i ubiorze! 
Dzięki i do następnego :*

23 komentarze:

  1. Ślicznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie wersje bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą chętniej nosiłabyś na wiosnę? :)

      Usuń
  3. Czego to już nie wymyślą :D mi się bardziej podoba wersja "zimna". Nie miałam jeszcze takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je mam od dawna, super wrażenie robią :)

      Usuń
  4. O kurde pięknie obie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty wyjątkowo ładnie wyszedł, a obawiałam sie czy będzie pasował :)

      Usuń
  5. Cudne mani, rewelacyjny ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet troszkę jak pisanki wyglądają hehe:)
    Piekne!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na nadchodzącą Wielkanoc jak znalazł ;)

      Usuń
  7. Urocze te różyczki. Eclair ma fajne lakiery termiczne. Dołączyłam do obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten lakier, dokładnie w tym samy odcieniu! Efek mi się podobał, ale to fajnie wygląda tylko na długich paznokciach. Moje są strasznie łamliwe i ciężko mi je zapuścić, dlatego rzadko kiedy się nim malowałam. W końcu mi się rozwarstwił i musiałam się go pozbyć (z bólem serca) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety najlepszy efekt będzie na długich pazurkach. :)

      Usuń
  9. Genialne! Zdobienie wyglada slicznie, a lakier jest nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Zdobienie wyglada slicznie, a lakier jest nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię lakiery termiczne, Twoje zdobienie jest śliczne, oby przywołało wiosnę :)
    A kłopoty z komputerem znam - jestem na jakieś 2tyg jeszcze pozbawiona laptopa i muszę wszystko robić na komórce lub mulącym stacjonarnym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam to, masakra! Blogerka bez komputera to jak bez ręki :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.