Kometa | Zdobienie

piątek, 7 kwietnia 2017
Witajcie!
Jak Wam mijają te kapryśne pogodowo dni? Ja niestety nie mam ostatnio czasu na cieszenie się krótkimi ciepłymi chwilami w ciągu dnia. Zauważyliście też pewnie, że dawno nie było nowego posta. Ilość pracy na studniach trochę mnie czasami przerasta, więc trzymajcie kciuki za moją wytrwałość i bądźcie wyrozumiali! Naprawdę staram się pisać do Was jak najczęściej! 

Dziś mam Wam do pokazania zdobienie, które zebrało całe mnóstwo komplementów na uczelni. Moja sekretna pasja niedawno znów się obudziła i uderzyła z pełną mocą. Wszechświat znów zachwyca mnie swoim pięknem i przytłacza ogromem fascynujących zjawisk! Stąd też pomysł na namalowanie na paznokciach komety! Może nie jest to idealnie wiosenne zdobienie, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba!









Dajcie znać, czy zdobienie przypadło Wam do gustu!
Dzięki i do następnego :*

8 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie :) Sama z chęcią bym sobie takie zmalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że zebrałaś komplementy, super wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wyszło, chociaż przypomina mi zdobienie na Boże Narodzenie (Gwiazda Betlejemska) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdobienie, niedawno robiłam podobne. :)
    Też ostatnio nie mam czasu na pisanie postów. Mam nadzieję, że coś niedługo naskrobię.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice shape and very beautiful nail polish. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.