Blue Stardust | Lip art

wtorek, 31 października 2017
Witajcie!
Mój ostatni lipart został przez Was ciepło przyjęty dlatego dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejny. Z racji, że dzisiaj Halloween będzie to coś totalnie nieużytkowego w niebieskich barwach z dużą ilością błysku. Robiąc jeden z pierwszych swoich lip artów nie mogłam nie pokusić się o coś nawiązującego do mojej pasji - kosmosu. Gwiazdy i nocne niebo to coś, co kocham więc tym makijażem ust chciałam nieco do tego nawiązać. Srebrzyste gwiazdki na błękitnym tle rozświetlonym drobnym błyszczącym pyłkiem ozdobiłam dodatkowo dużą ilością srebrzystego brokatu.





Do zrobienia tego Lip Artu użyłam niebieskiej matowej pomadki, srebrnych ozdób do paznokci w kształcie gwiazdek i lustrzanego pyłku do paznokci - wszystko to pochodzi z Born Pretty Store. Dolną wargę rozświetliłam dodatkowo pyłkiem Galaxy Stardust z Provocater.

Mam nadzieję, że lubicie takie artystyczne makijaże i trochę Was zainspirowałam! Dajcie znać, czy Wam się podoba.
Dzięki i do następnego :*

7 komentarzy:

  1. Cóż, na pewno nie jest to makijaż ust do noszenia codziennie :D Wygląda super! Bardzo ładnie i oryginalnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. love it!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niesamowity efekt! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie niepraktyczne, ale wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.