Marmurowe paznokcie | Zdobienie

wtorek, 17 października 2017
Witajcie! 
Marmur od jakiegoś czasu jest szalenie modny i nie zanosi się na to, by szybko zniknął z trendów. Znajdziemy go nie tylko w wystroju wnętrz, ale też na różnego rodzaju do datkach czy ubraniach. No i oczywiście na paznokciach. Manicure z marmurowym wzorem wygląda bardzo efektownie, a jednocześnie nie jest nachalny i rzucający się przesadnie w oczy. W połączeniu ze złotymi akcentami nabiera eleganckiego i niebanalnego charakteru.






Lubicie marmur? Jeśli tak koniecznie dajcie znać, czy gości w waszych domach lub garderobie! 
Dzięki i do następnego :*

21 komentarzy:

  1. Ekstra! Ja się do marmurków przekonałam dopiero po dłuższym czasie, ale teraz bardzo lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie musiałam przekonywać, kocham marmur :)

      Usuń
  2. nigdy jeszcze nie robiłam takiego zdobienia ;p ale super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to się stało, że tego cudownego motywu jeszcze nie nosiłam na pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dosłownie uzależniona od marmurka! Przyjaciółki też ♥ Proste, a takie efektowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki efekt u innych, ale sama jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się to zdobienie! Niczego marmurowego w domu nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.