Mat i brokat | Lipart

wtorek, 10 października 2017
Witajcie!
Jestem ogromną fanką makijażu ale też typową artystyczną duszą! Uwielbiam nietypowe rzeczy, artystyczne makijaże i dziwne trendy. Kocham na nie patrzeć, a niektóre nawet nosić na co dzień (a kto mi zabroni?).  Moja kolekcja kosmetyków rozrosła się do naprawdę pokaźnych rozmiarów, a kolekcję szminek przerasta tylko kolekcja lakierów. Postanowiłam więc trochę poszaleć i zmalować na ustach coś ciekawego, mam nadzieję, że Wam się spodoba mój pierwszy lipart!



 Do wykonania tego lipartu użyłam pomadki w płynie Wibo Million Dollar Lips w kolorze numer 3, ozdób do paznokci przyklejonych na klej do rzęs oraz pyłku do hybryd Pink Stardust od Provocater.







Oczywiście oczu już się malować nie chciało bo i po co  :D Moich zdjęć na blogu do tej pory było bardzo niewiele ale chyba dorosłam w końcu do tego żeby nie tylko się pokazać tak publicznie, ale też pokazać się bez makijażu. Bądźcie ze mnie dumni, bo ja z siebie jestem :)

Mam nadzieję, że takie zabawy z makijażem Wam się spodobają i tego typu postów będzie w przyszłości więcej!

Dzięki i do następnego :*

15 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda :) zdecydowanie powinnaś dodawać więcej takich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać, żeby pojawiały się chociaż raz na jakiś czas :)

      Usuń
  2. O cholera ;O GENIALNIE CI TO WYSZŁO !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra! oby więcej takich, a ostatnie zdjęcie jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sobie popatrzeć na takie artystyczne dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i żałuję, że wcześniej nie spróbowałam się tym pobawić :)

      Usuń
  5. Ejjj, pięknie to wygląda! Wiadomo, jest niezbyt praktyczne, ale chętnie zobaczę więcej takich lipartów (jest na to jakieś Polskie słowo? Ust?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest na to jakieś Polskie słowo, też się zastanawiałam, ale nie przyszło mi nic do głowy :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.