Neon tips | Zdobienie

niedziela, 1 października 2017
Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które mimo, że bardzo proste to bardzo dobrze mi się je nosiło. Jest to zdobienie z tych bardziej aktualnych ale postanowiłam pokazać je najpierw bo idealnie pasuje do panującej obecnie pogody. Dla mnie jesień to czas szarości i ciemnych, stonowanych barw, dlatego chętnie noszę ostatnio ten jasny, szary lakier, który widzicie w zdobieniu. Przełamałam go neonowymi końcówkami w odcieniu soczystej, jaskrawej zieleni.






Mam nadzieję, że takie proste zdobienie przypadło wam do gustu!
Dzięki i do następnego :*

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, a żółty jest moim ulubionym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor, ale chyba źle w nim wyglądam więc gości tylko czasem na paznokciach :)

      Usuń
  2. Dobry pomysł na ożywienie "nudnego" mani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kolory można zmieniać i dopasowywać do każdej stylizacji :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyciąga spojrzenia!
    Obserwuję bloga i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moim małym gronie, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Genialny pomysł na proste ożywienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak proste, że aż dziwne, że tak efektownie wygląda :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.