Złote czaszki | Halloween | Zdobienie

piątek, 20 października 2017
Witajcie!
Ja wiem, że nie wszyscy czują ten klimat, ale ja już od września jaram się nadchodzącym Halloween. Uwielbiam ten dzień, uwielbiam tego typu klimaty, przebieranki, szalone makijaże i wgl całą otoczkę jaką to święto wokół siebie roztacza. W okolicach Halloween robię się niesamowicie kreatywna, zewsząd czuję się otoczona cudownymi inspiracjami, mam mnóstwo pomysłów i energii do działania. Co roku pokazuję Wam zdobienia przygotowane na tę okazję i tym razem nie będzie inaczej więc oficjalnie tym postem otwieram Halloweenową serię i w najbliższych postach znajdziecie zdobienia właśnie specjalnie na ten dzień. Zacznę od wzorku, który chciałam zrobić już rok temu, a są to złote czaszki na czarnym, matowym tle.
Zapraszam do oglądania!








Mam nadzieję, że Was zainspirowałam! 
Dzięki i do następnego :*

8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.