Mikołaju byłam grzeczna | Wishlist

wtorek, 5 grudnia 2017
Witajcie!
Już jutro Mikołajki więc corocznym zwyczajem przyszedł czas by napisać list do Mikołaja. Nie wiem czy Mikołaj czyta blogi, ale jeśli on nie przeczyta tego listu, to może zainspiruje on kogoś z Was do zakupienia prezentu sobie lub komuś bliskiemu. Szczerze mówiąc mam jednak wrażenie, że Mikołaj czysta nasze blogowe listy, bo z mojej ubiegłorocznej listy prawie wszystko znalazłam pod choinką. Także, Mikołaju, jeśli to czytasz, dziękuję!

Przejdźmy jednak do moich tegorocznych życzeń!

1. Zoeva Zoe Bag - ta pozycja pojawiła się na zeszłorocznej liście i znalazła się też pod moją choinką. Gadżet ten sprawdza mi się świetnie i zdecydowanie ułatwia codzienny makijaż, ponieważ mam większość kosmetyków w jednym miejscu - no właśnie, większość. Moja kolekcja rozrosła się dość znacznie i kolejna taka torba pomogłaby mi to wszystko uporządkować!

2. Kobo My Favourite Colours by Daniel Sobieśniewski - marzę o niej okropnie ale nigdzie nie mogę jej upolować. W Gdańsku Natura niestety świeci pustkami, a gdy ogarnęłam się, że ta paleta jest do kupienia online  - już jej nie było. Dlatego liczę na magię świąt i zdolności Mikołajowych elfów z ogromną nadzieją, że znajdę tę paletkę jutro w bucie lub w paczuszce pod choinką!

3. Glambox IV Totalny mat -  najpiękniejsza wizualnie paletka Hani. Wygląda ślicznie i ma w sobie cudownie zapowiadające się cienie. Ostatnio mam ogromną fazę na cienie i mam milion palet na oku, ale ta jest zdecydowanie jedną z pierwszych na mojej liście!

4. Nyx Soft matte lip cream valut II - ogromnie chciałam kupić ten  zestaw rok temu, ale wyprzedał się w mgnieniu oka. Jakoś tym razem mniej mam na niego ciśnienie, ale nadal bardzo mi się podoba i chciałabym go przetestować, zwłaszcza, że z kultowymi już pomadkami Nyx nie miałam jeszcze styczności.

5. Zestaw pędzli do makijażu oka - co raz więcej kombinuję z makijażem oka i zaczyna brakować mi pędzli. Zwłaszcza różnego rodzaju pędzelków do blendowania, małych, precyzyjnych pędzli ołówkowych i skośnych. Fajny zestaw z pewnością sprawiłby mi radość i umilił poranny makijaż.

6. Gąbeczki Blend it - tyle o nich słyszałam, a jakoś nigdy nie jest mi z nimi po drodze. Albo nie mam akurat w planach zakupów przez internet, albo mam inne wydatki, albo jak już robię zakupy to zapominam wrzucić je do koszyka. Nie wiem jak to się dzieje, że tak bardzo mi z nimi nie po drodze, ale może Mikołaj lub jego elfy uwolniłyby mnie od ciągłego zapominania o tych gąbeczkach. No i poza tym spójrzcie na nie - są po prostu piękne!

7. Glambox V Blask i Cienie - muszę ją mieć! Cudowne kolory, obłędne błyszczące brokaty i jeśli wierzyć recenzjom - fantastyczna jakość. Poza tym paletka wygląda po prostu pięknie i bardzo chciałabym mieć ją w swoich zbiorach.

8. Sephora It;s Never Too Much - wiem, że szanse na ten prezent są maleńkie ale po prostu muszę sobie publicznie powzdychać do tego zestawu. Uwielbiam pomadki, zwłaszcza matowe i w niezwykłych, szalonych kolorach. Zestaw 44 odcieni z pewnością zaspokoiłby moje potrzeby na długi czas  tym bardziej, że takie odcienie jak miętowy czy błękitny nie występują jeszcze w mojej kolekcji, a zdecydowanie przydałyby się do lip artów.

9 .Drukarka A3 - ostatnia pozycja jest bardzo praktyczna. Ciągłe bieganie do drukarni robi się męczące, a moje studnia niestety wymagają tony próbnych wydruków. Możliwość wydrukowania potrzebnych materiałów czy zrobienia próbnego wydruku w domu byłaby nie tylko wygodna, ale też przyspieszyłaby znacznie pracę nad projektami.

Dajcie koniecznie znać co znalazło się na Waszych listach życzeń świątecznych albo czym fajnym planujecie obdarować najbliższych!

Dzięki i do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Ooo, dużo rzeczy też jest na mojej wishliście! Palety Hani i ta paleta Kobo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Do makijażu wystarczają mi moje dwie paletki od Makeup Revolution, ale moja paznokciowa wishilista mam nadzieję dotrze do mikołaja. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw pomadek jest imponujący :O naprawdę ich sporo :D

    dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci by mikołaj Ci przyniósł chciejstwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.