Najfajniejsze świąteczne ubrania z sieciówek | Wishlist

sobota, 16 grudnia 2017
Czy wszyscy mają już zaplanowane outfity na świąteczne dni? U mnie jest to czas bardzo rodzinny i z pewnością w tych dniach będzie całkiem sporo spotkań, wyjazdów i gościn. Wigilia jest dla mnie czasem dość uroczystym więc swój strój skomponuję tak, by wyglądać elegancko i odświętnie, ale kolejne dwa dni spędzone na odwiedzaniu dalszej i bliższej rodziny z pewnością będą wymagały czegoś bardziej wygodnego. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze nigdy nie kupiłam sobie fajnego świątecznego swetra, ale w tym roku musi być inaczej! Dlatego poniżej pokażę Wam moje typy, czyli swetry i bluzy z sieciówek, które uznałam za najbardziej godne uwagi!

czerwona bluza / szary sweter z misiem / koszulka Mikołaj na jednorożcu / czerwony sweter z reniferem / szary sweter z niedźwiadkiem / granatowy sweter z misiem w czapce / świecący sweter z kotami / różowy sweter z misiem

Nie może być tak, że pozostawię też moich męskich czytelników, oraz mężczyzn bliskich mojej damskiej części bez odrobiny inspiracji! Sieciówki dla mężczyzn oferują nie tylko klasyczne swetry w norweskie wzory, które moim zdaniem same w sobie wyglądają dość elegancko, ale też całe mnóstwo elementów garderoby, w których motyw świąteczny został potraktowany trochę z uśmiechem. Mój wewnętrzny gimbus bardzo ubolewa, że działy damskie nie oferują sweterków z kopulującymi reniferami :D UWAGA: Lepiej nie ubierać tych rzeczy na spotkanie z rodzinną starszyzną!

Make it slap / kopulujące renifery / Mikołaj na siłowni 

Po uroczystej kolacji i odwiedzinach gości pozostaje trochę czasu dla nas samych. Jeśli ktoś chciałby spędzić wieczór oglądając "Kevina" w piżamie to dla Was też jest sporo ciekawych opcji!

piżama z myszką Minnie / koszula nocna Ho Ho Ho / Polarowa piżama z misiem / onesie renifer / piżamka z kotem

Mam nadzieję, że znalazłyście tu idealny outfit na święta!

Dzięki i do następnego :*

4 komentarze:

  1. Polarowa bluza z misiem świetna <3
    Brakuje mi tu jeszcze koszulki z kotkiem w świątecznej czapce, która jest teraz w Sinsayu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczulają mnie sweterki ze świątecznym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super bluzy :) Ale misio w czapce z House wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, chciałabym jakiś fajny zimowy-świąteczny sweter! W zeszłym roku nawet myslałam o zakupie takiego, ale niestety większość była z akrylu, a to nie dla mnie. W tym roku nie mam budżetu na takie rzeczy, ale za rok poszukam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.