Norweskie wzory | Zdobienie

wtorek, 19 grudnia 2017
Witajcie!
Nic nie kojarzy mi się tak bardzo ze świętami jak swetry w norweskie wzorki. Śnieżynki i reniferki najczęściej na czerwonym tle są bardzo charakterystycznym motywem i jak dla mnie - wyłącznie świątecznym. Dlatego tak, jak w zeszłym roku, tym razem też postanowiłam zainspirować się tymi motywami by wykonać świąteczne zdobienie paznokci. 







Rok temu robiłam podobne zdobienie, jeśli chcecie je zobaczyć to zapraszam TUTAJ

Mam nadzieję, że czujecie klimat nadchodzących świąt! 
Dzięki i Wesołych Świąt! :*

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.