Złote łzy | Zdobienie

wtorek, 23 stycznia 2018
Witajcie!
Jak Wam mijają ostatnie dni stycznia? Ja standardowo - jestem chora. Dlatego właśnie nie lubię zimy, wystarczy, że popatrzę na śnieg z bliska i od razu rozkłada mnie jakieś choróbsko. Staram się jednak nie poddawać bo głupio by było paść przed samą sesją, prawda? Nic mi tak nie poprawia nastroju jak nowe, ładne paznokcie więc zdobienie musiało być! Tym razem coś, co sprawdzi się na karnawał - ciemne tło, mnóstwo złota i kamyczki - na bogato i w eleganckim połączeniu kolorystycznym! Zapraszam do oglądania!





Mam nadzieję, że mój manicure stanie się dla Was inspiracją, jeśli planujecie jeszcze jakieś karnawałowe imprezy!
Dzięki i do następnego :*

12 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.