Holo Marble | Zdobienie

piątek, 16 lutego 2018
Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam zdobienie, które ja sama nosiłam w Walentynki. Wiem, że już jest po i zdobienie jest trochę spóźnione, ale myślę, że akurat ten wzorek jest na tyle uniwersalny, że można go spokojnie nosić cały rok. Zwłaszcza, że wybrane przeze mnie połączenie kolorystyczne można swobodnie zastąpić innym, ale niekoniecznie, bo nie ukrywajmy, większość z nas lubi na paznokciach nosić dziewczęcy róż czy kobiecą czerwień!

Połączenie różnych odcieni różu z czerwienią w różnych wykończeniach wydało mi się świetnym pomysłem na urozmaicenie manicure. Zdecydowałam się na ozdobienie wszystkich paznokci, ale jeśli Wy lubicie mniej szalone paznokcie, to myślę, że jeden czy dwa pazurki ozdobione w ten sposób świetnie będą się komponowały np. jednolitym pastelowym różem!






Lakiery, których użyłam : Golden Rose Ice Color 133, Holographic 03 i 04, Nail Art 129 oraz Ice Chic 45


Dajcie znać co myślicie o takim zdobieniu!
Dzięki i do następnego :*

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.