Negative space w butelkowiej zieleni | Zdobienie i lip art

sobota, 3 lutego 2018
Witajcie! 
Ostatnio mam straszną fazę na kolor ciemnej, głębokiej zieleni. Mało jest tego odcienia w mojej garderobie, ale przemyciłam go do swoich codziennych stylizacji w postaci manicure. Zdecydowałam się na połączenie ciemnej opalizującej zieleni ze złotem i zdobieniem typu negative space. Geometryczne wzory w tym stylu wyglądają bardzo efektownie, a do tego... na tym zdobieniu nie widać odrostów więc jest świetnym wyborem dla wszystkich fanek hybryd! 




Dodatkowo postanowiłam skorzystać z chwili wolnego i nieco się zabawić z makijażem. Wiecie, że ostatnio zakochałam się w lip artach. Miałam ochotę stworzyć makijaż ust dopasowany do manicure, a więc w ciemnej zieleni, złocie i z odsłoniętą nagą skórą. Ciężko było bo nie posiadam pomadki w odpowiednim kolorze, ale mam wrażenie, że czarna pomadka w połączeniu z butelkowo-zielonym cieniem dała radę!


Dajcie znać, co sądzicie o tym połączeniu zarówno na paznokciach jak i na ustach!
Dzięki i do następnego :*

5 komentarzy:

  1. Ciemny głęboki zieleń to dość niespotykany kolor i niespotykane upodobanie do niego :o ale przyznam że... Super to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta masz piękne! Paznokcie też, ale ponieważ "nie potrafię w usta", to nimi się bardziej zachwycam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Uwielbiam motyw negative space 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.