Błękitny mani z pastelowym pyłkiem | Zdobienie

niedziela, 18 marca 2018
Witajcie!
Gdy jakiś czas temu robiłam to zdobienie towarzyszyła mi myśl o nadchodzącej wiośnie.  Jak widać za oknami wiosna wystawiła nas wszystkich dając przelotną nadzieję i znów ustępując miejsca zimie. Ja jednak się nie poddaję i zamierzam przyciągnąć ją myślami i pastelowymi kolorami między innymi na paznokciach. Błękitny lakier w połączeniu z kolorowym pyłkiem wygląda według mnie uroczo i wiosennie.  Czy tylko mi kojarzy się z delikatnymi wiosennymi kwiatami? 

Do tego zdobienie jest niesamowicie proste więc mam nadzieję, że Was zainspiruję, zwłaszcza, że będzie wyglądało dobrze w wielu połączeniach kolorystycznych!






Mam ogromną nadzieję, że mimo swej prostoty zdobienie Wam się spodoba! 

Dzięki i do następnego :* 

7 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają! :D ten pyłek kojarzy mi się z cukierkową posypką :D świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, propozycja bardzo fajna :) Podoba mi się. Sama widziałabym taką kompozycję na własnych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki top, wygląda jak kolorowa posypka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i prosty sposób na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne, może też sobie takie zrobię :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Mega zazdroszczę takich paznokci! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.