Co planuję kupić w Rossmannie? | Wishlist

piątek, 6 października 2017
Witajcie!

Jak zapewne wiecie zbliża się nasza ulubiona promocja w drogerii Rossmann. Każda z nas będzie mogła upolować swoje ulubione kosmetyki za mniej niż połowę ceny. Łowy zwykle są trudne i czasami przypominają prawdziwą wojnę, ale moim zdaniem na niektóre produkty warto zapolować. Sama planuję małe zakupy na tej promocji i dzisiaj chciałabym pokazać na co konkretnie zamierzam polować.


Pierwszy punkt na liście podejrzewam, że będzie bardzo ciężko dorwać. Paletka Wibo Modern urzekła mnie pięknymi, jesiennymi kolorami i koniecznie chcę ją widzieć w swojej kosmetyczce.

Kolejne na liście są cudownie wyglądające produkty do twarzy marki Lovely. Bronzer, róż i rozświetlacz w takich uroczych opakowaniach musza trafić w moje ręce i mam nadzieję, że tym razem okoliczne sklepy nie postanowią schować nowości na czas trwania promocji.

Numeru trzy nie planowałam kupić dopóki nie zauważyłam go przez przypadek na stronie. Uwielbiam matowe pomadki i cieszę się, że jest ich co raz więcej na rynku. Te z Rimmela mają obłędne kolory i mam nadzieję, że warto będzie się na nie skusić.

Korektor Maybelline o długaśnej nazwie jest tak wychwalany na Youtube, że nie mogę sobie odmówić przetestowania go, zwłaszcza, że mój ulubiony Astor zniknął z drogerii.

Punkty 5 i 6 na swojej liście mogę w sumie policzyć jako jedno bo są to matowe pomadki Bell, na które od dłuższego czasu mam ochotę, ale nigdy nie jest mi z nimi po drodze. Pochodzą z dwóch różnych serii i myślę, że skuszę się z ciekawości.

Lista nie jest bardzo długa i mam nadzieję, że do mojego koszyka nie wpadnie zbyt wiele produktów. Początkowo planowałam jak zawsze zaopatrzyć się w podstawowe produkty takie jak tusze do rzęs czy mój ulubiony puder, ale po przejrzeniu kosmetycznych zapasów okazało się, że nie potrzebuję na razie robić zapasów. 

Dajcie znać co Wy planujecie upolować!
Dzięki i do następnego :*

14 komentarzy:

  1. Z tego co się orientowałam, to nowości "chowają" dlatego, że przeważnie nie wchodzą w promocję, dlatego żeby nie było problemów typu "a dlaczego tego mi pani nie policzyła taniej?" wolą nie wykładać nowości na półkę ;-)
    Przy takiej promocji dobrze mieć listę - może to pomoże uniknąć kupowania niepotrzebnych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez listy można zgłupieć w sklepie. A co do nowości to w niektórych drogeriach chowają w innych nie... trochę to dziwne :)

      Usuń
  2. Ta nowa paletka z wibo jest przecudna! Ale chyba odpuszczę tą promocję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej ostatecznie nie kupiłam bo nie było, ale będę polować :)

      Usuń
  3. nowa paletka mnie kusi ale pewnie nie bedzie jej na promocji planuje kupic puder stay matt rimmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planowałam ale mam taki zapas pudrów, że do następnej promocji ich nie zużyję :D

      Usuń
  4. U mnie w koszyku na razie jedynie dwie rzeczy, myślę co by tu dorzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam, ale nie widziałam nigdy :(

      Usuń
  6. Ja mam w planie korektor Bourjois,pomadę do brwi Wibo i tusz 2000 Calorie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam nic z Bourjois poza pomadką, która wybitnie mi nie pasowała :)

      Usuń
  7. Mi ten korektor po głowie chodzi, ale nie wiem czy odcień jasny dostanę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.