Black and nude | Zdobienie

wtorek, 3 października 2017
Witajcie!
Jak tylko na dworze robi się chłodniej zaczynam mieć fazę na ciemne paznokcie. W tym roku pokochałam też odcienie nude, których raczej wcześniej unikałam. Te dwa kolory ładnie współgrają ze sobą, ale wiecie, że jednolity kolor szybko mi się nudzi. Postanowiłam więc trochę pokombinować z lakierami i metodą prób i błędów udało mi się uzyskać taki efekt. Na lakier hybrydowy, który miałam akurat na paznokciach nakładałam tusz kreślarski i rozmywałam go pędzelkiem zmoczonym w alkoholu, efekt moim zdaniem wyszedł ciekawy i mam nadzieję, że uda mi się go powtórzyć z innymi kolorami.





Mi się efekt bardzo podoba, mam nadzieję, że wam też przypadł do gustu. Dajcie znać jak Wam się podoba i czy zainspirowałam kogoś do spróbowania takiej metody.

Dzięki i do następnego :*

18 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo fajnie, tak rock'owo ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz żałuję, że nie dałam do nich więcej ćwieków :)

      Usuń
  2. Super efekt, takie przepiórcze jajo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie! :) U mnie jesienia często na paznokciach gości kolor bordowy. :)Szkoda tylko, że nie mam takich zdolności, aby zrobić ładne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ćwiczyć, z czasem co raz więcej wychodzi :)

      Usuń
  4. Super ten efekt! Paznokcie wyglądają bardzo 'modowo', fajnie i z gustem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się uzyskać gustowny efekt, bo to był eksperyment :)

      Usuń
  5. Fajny efekt, takich brudnych, przykurzonych paznokci. A jakby zamienić czerń na czerwień, to wyszłyby paznokcie idealne na Halloween :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.