Geometryczne w kolorach brzoskwini | Zdobienie

poniedziałek, 5 marca 2018
Witajcie!
Muszę się wytłumaczyć, bo od bardzo długiego czasu na blogu nic się nie pojawiło i powiem szczerze, że jest mi z tym źle. Niestety dopadło mnie wredne choróbsko, które szybko przerodziło się w lekkie zapalenie płuc, więc chyba domyślacie się jak się czułam. Na szczęście już jest trochę lepiej -  gorączka odpuściła na tyle, że jestem w stanie skleić sensowne zdanie, a dojście z łóżka do komputera stało się możliwe chociaż nadal trudne. Trzymajcie za mnie kciuki żebym wróciła szybko do formy bo nie lubię mieć zaległości!

Leżąc w łóżku udało mi się zmalować jedno zdobienie, które dzisiaj Wam pokażę! Malowałam na raty i zajęło mi to trzy dni, ale mimo braku sił źle się czułam z gołymi paznokciami. Zdobienie na poprawę nastroju - w wiosennych kolorach przywodzących mi na myśl brzoskwinię. W łatwym, geometrycznym zdobieniu.







Zdobienie zmalowałam lakierami, które mam w swojej kolekcji bardzo długo, ale które strasznie mi się swego czasu podobały i były jednymi z ulubionych. Fajnie tak wrócić do starych ulubieńców!

Mam nadzieję, że zdobienie trochę Was zainspiruje. Wiem, że nie jest idealne, ale bądźcie wyrozumiali. 

Dzięki i do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie, mnie się podoba i może faktycznie się nim zainspiruję!
    Wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdobienie! Zdrówka dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwinka wypadła bardzo dobrze:) Ładne mani powstało z jej użyciem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.