NYX FACE AWARDS | Wodnica

niedziela, 25 marca 2018
Witajcie!
Dzisiaj nie będzie paznokciowego wpisu, za to chciałabym poinformować Was, że postanowiłam w tym roku spróbować swoich sił w konkursie Nyx Face Awards. Stworzyłam więc swój pierwszy filmik, który możecie zobaczyć na instagramie oraz na Youtube [KLIK]. Udział w tym konkursie to dla mnie sporo stresu, ale też ogromna radość, że się udało mimo sporej ilości przeciwności losu i mnóstwa obaw.
Dlatego jeśli podoba Wam się moje zgłoszenie bardzo proszę o łapki w górę, serduszka i komentarze. A jeśli lubicie takie klimaty to też koniecznie dajcie znać, mam w głowie jeszcze sporo pomysłów, ale nie wiem czy tego typu treści się Wam spodobają!







Już niedługo wracam z normalnymi postami, a Wy tymczasem trzymajcie za mnie kciuki!

6 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pod wrażeniem! Ja to chyba nie mam wyobraźni do takich rzeczy... Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Filmik pierwsza klasa! A kanał zasubskrybowałam ;-)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już na IG - fantastyczne! Powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.