Dzień Kota | Zdobienie

poniedziałek, 19 lutego 2018
Witajcie!
W lutym naczelnym tematem są walentynki. Jedni je uwielbiają i chętnie dzielą się swoją radością z nadchodzącego dnia i przygotowaniami do niego, inny marudzą jak bardzo są one złe i "na co to komu?". A przecież chwilę po walentynkach jest najważniejsze święto w roku czyli Dzień Kota! 
Wiem, że w tym roku jestem trochę spóźniona, ale jeśli zapomnieliście o tym dniu to koniecznie ucałujcie puchate łebki ode mnie i poczęstujcie swoje mruczki smakołykiem z najlepszymi życzeniami od Cioci Julii!





Jak Wam się podoba zdobienie z kocim motywem? 
W komentarzu koniecznie podzielcie się ze mną liczbą swoich domowych futerek!

Dzięki i do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Ojej jakie śliczne panokiety, chyba się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany te oczy robią trochę taki złowrogi klimat :D U nas w domu jeden mruczek zaszczyca Nas swoją obecnością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, wyglądają trochę jak z filmu o Catwoman. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te koty, chociaż przypominają mi Halloween :D W domu mam dwa sierściuchy, ale są to psy, nie koty ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.