PasteLove | Zdobienie

środa, 30 marca 2016
Czujecie wiosnę? Jest? Mamy ją? To ją teraz trzeba trzymać zeby nie uciekła. Pastele nadal u mnie królują i zostają na moich paznokciach. Tym razem inne połączenie, bo róż i soczysta mięta. Bardzo proste, aż mi się ręka zatrzęsła gdy wpisywałam w tytule posta "Zdobienie", takie to proste! Dziewczęce i słodkie kropeczki zrobione sondą, paseczki od tasiemek. Nic więcej, a jakoś dobrze mi się to nosiło. Oglądajcie!






Do zdobienia użyłam:
-Flormar Matte M01
-Lovely Gloss like Gel 160
-Golden Rose Rich Color 44
-Sonda do zdobień BPS
-Tasiemka do zdobień 2mm BPS

Dzięki i do następnego :*

29 komentarzy:

  1. Cudowne:) Uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co ale Kochana do zdobień to masz talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich zdobień to jeszcze nie talent, ale dziękuję :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paznokcie wyglądają z daleka jak pisanki :) Świetnie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Jakoś skojarzenie z pisankami mi nie przyszło na myśl. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie - gratuluję pewnej ręki - ja robiąc kropki sondą trzęsę się jak meduza na wybojach i ciapię kropy nie tam, gdzie planowo miały się znaleźć. Dla takich ofiar jak ja są stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D ogłaszam Twój komentarz komentarzem roku! ♡

      Usuń
  6. śliczna mani, masz talent ja bym takich równiutkich paseczków nie zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie kolorów jest obłędne, pięknie i dziewczęco to wygląda :) A dla mnie zdobienie to wszystko to, co zostało zrobione oprócz pomalowania paznokci na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się przyzwyczaiłam do wymyślnych zdobień, chociaż ostatnio nie mam na nie czasu ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mani! Uwielbiam kropeczki i paseczki. Fajne zestawienie kolorystyczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.