Magnetyczne paski w kolorze morza

sobota, 14 września 2013
Firma/Seria: Essence Nail Art Magnetics
Odcień: 10 witch you were here
Pojemność: 8 ml
Krycie: 1 warstwa
Cena: 8.99 zł
 
 
Witch you were here to pięknie mieniący się morski turkus. Przyjemnie się go aplikuje, nie jest za gęsty ani zbyt rzadki. Jedna grubsza warstwa wystarcza do pokrycia płytki paznokcia. Nie smuży, nie bąbelkuje. Schnie dość szybko nawet przy dwóch warstwach. Nakrętka jest dosyć szeroka więc w dłoni układa się tak sobie, ale pędzelek jest bardzo przyjemny- płaski i dość szeroki. Nie sprawia problemów przy zmywaniu, nie barwi płytki ani skórek. Jedyną jego wadą jest dość mocny, nieprzyjemny „lakierowy” zapach.


Do uzyskania paseczków użyłam magnesu tej samej firmy "Magic Stripes"
Zaraz po pomalowaniu należy zbliżyć magnez do mokrego jeszcze lakieru na około 10 sekund. Mnie się udało dopiero po kilku próbach nie dotknąć magnesem do paznokcia. Efekt jest mocny i wyraźny. Obawiałam się że będzie taki nijaki, ale na szczęście paski są dobrze widoczne.  

 Magnes "Magic Stripes" 
7.99 zł

Jak widać na zdjęciach na niektórych paznokciach paseczki mi wyszły trochę na ukos ale niestety nie da się go namagnesować drugi raz a nie miałam już cierpliwości po raz setny zmywać i malować jeszcze raz. Mam nadzieję że mi to wybaczycie :)

15 komentarzy:

  1. będąc w ciąży miałam taki lakier z golden rose pamiętam że nie mogłam sobie nim wymalować tych pasków bo rękami mi się trzęsła i nie mogłam utrzymać w jednej pozycji. Od tej pory mi przeszła ochota choć ręce mi się już nie trzęsą ale w twoim wykonaniu super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu skojarzyło mi się ze skórą węża :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się ostatnio nad tym lakierem, ale w końcu nie wiem czemu zrezygnowałam ;) Super efekt. Kurcze, czego oni nie wymyslą by skusić lakieromaniaczki... magnes ;) Dzieki za pomoc techniczna, skorzystałam ;) Zapraszam na nowy post i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taki efekt. Szczerze mówiąc do tej pory nie potrafiłam się skusić na żaden z tego typu lakierów, nie wiem czemu. Ale ten wygląda naprawdę fajnie, wyraźnie widoczne są te paski i kolorki fajnie ze sobą współgrają :) Ciekawe, czy są jakieś soczyste i ciut żywsze kolory z tej linii, bo w sumie do tej pory nie przyglądałam się tym lakierom z większą uwagą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorki raczej są mało "żywe", nie wiem ile ich jest dokładnie, ale ja widziałam na półeczce jeszcze złoto i metaliczny fiolet :)

      Usuń
  5. A mi się ten magnetyczny efekt nie podoba. Wykonanie ładne, ale niestety nie dla mnie taka ozdoba. Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te magnetyczne lakiery, ale u mnie trzymają się strasznie krótko.. Po dwóch dniach muszę już je zmywać, bo wstyd..
    Lubię z nimi eksperymentować, ustawiać magnes trochę na ukos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A teraz okażę się ignorantką: nie mogę uwiezyć, że nigdy nie miałam magnetycznego lakieru ani na paznokciach ani nawet w dłoni o.O fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do niedawna też byłam "ignorantką" bo to mój pierwszy taki lakier i mam go tylko dla tego, że mój mężczyzna uznał, że to fajny pomysł :D Nie żałuję jednak, że dałam mu się przekonać :D

      Usuń
  8. Mam dwa lakiery magnetyczne no-name, ale oba okazały się niewypałami, więc trochę się zniechęciłam. Patrząc na te zdjęcia znów nabieram apetytu na mały zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam żadnego magnetycznego lakieru, ale efekt u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam jak w zeszłoroczne wakacje szalałam na punkcie tych lakierów. posiadam jeden i chyba będę musiała go odkopać z całej mojej kolekcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, że robiłam takie raz (bo kupiłam sobie brązowy kolor, który mi nie odpowiada za bardzo) i było tak, że malowałam i niektóre musiałam zmywać bo mi źle wyszły :D
    Twój odcień jest super, fajne przecięcie bardzo ciemnego lakieru.
    Muszę kiedyś spróbować magno - french ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że nareszcie trafiłam na przykładowy manicure robiony tym magnesem. Efekt jest super :) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.