MUR Cotton Candy Chocolate Palette

niedziela, 3 lutego 2019
Witajcie! Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną recenzją pastelowych czekoladek od Makeup Revolution. To już ostatnia z tej trójki, wielu osobom podoba się najbardziej, a ja zostawiłam ją sobie na koniec. Dlaczego? Zapewne sporo z Was już się domyśla, ale jeśli jesteście ciekawi co o niej myślę i dlaczego jest tą ostatnią to zapraszam do lektury! 


Cotton Candy to pastelowa, różowa czekoladka. Opakowanie jak w jej pastelowych siostrach jest beżowe, tym razem jednak rozpływające się kostki czekolady mają pastelowy, różowy kolor. Nie da się nie przyznać, że wygląda słodko! Chyba najsłodziej z całej trójki.

Wnętrze zdecydowanie utwierdza nas w pierwszym, słodkim odczuciu. Wnętrze paletki jest równie urocze i słodkie jak jej opakowanie. Według producenta w palecie znajdziemy 3 cienie matowe i aż 15 określonych jako shimmer, ale jak zapewne wiecie z poprzednich recenzji - cienie błyszczące znacznie różnią się między sobą wykończeniem. Paleta zwiera głównie jasne i średnie kolory idealne do stworzenia delikatnego makijażu dziennego. Głównie jasne brązy, błyszczące beże oraz sporo róży i fioletów, ale nie takich rzucających się w oczy, są to raczej odcienie delikatniejsze i bardziej codzienne.


Jeśli chodzi o jakość to paletka nie odbiega od swoich sióstr. Niektóre cienie są przeciętnej jakości, sporo jest po prostu dobrych, a kilka dosłownie zachwycających. Czy ta różnica świadczy źle o palecie? Osobiście uważam, że nie. W codziennym makijażu, do którego dedykowana jest ta paleta, zdecydowanie lepiej sprawdzą się cienie o dobrej, ale nie powalającej pigmentacji. Takie, które można dołożyć i zbudować bez obaw, że nakładając w pośpiechu makijaż zrobimy sobie plamę, albo przesadzimy z intensywnością makijażu. W pracy na suchej powiece cienie niemal same się blendują, nieźle przyczepiają do skóry i raczej nie znikają w ciągu dnia. Nakładane tak jak lubię - na mokrą, lepką bazę - dają się naprawdę ładnie zbudować!

Warto zaznaczyć, że w palecie nazwy cieni nadrukowane są bezpośrednio na palecie co zdecydowanie ułatwia życie. Przejdźmy zatem do poszczególnych cieni, żebym mogła opowiedzieć Wam o nich więcej!



Topped - Mogłabym mieć taki cień w każdej palecie! Jasne, mocno żółte złotko o błyszczącym wykończeniu. Roztarty daje efekt lśniącej na złoto tafli bez widocznego koloru, dlatego uwielbiam go nakładać na kości policzkowe jako rozświetlacz.

Carnival - Mam problem z kolorem tego cienia. W paletce wygląda na ciepły brąz, na skórze na miedziany, a jak złapie więcej światła jest wręcz pomarańczowy. Ładny, błyszczący i dość nietypowy w odcieniu.

Enjoy - Pierwszy mat w palecie. Jasny, chłodny, taki pastelowy. Jak kawa z dużą ilością mleka. Jest dość suchy i trochę się pyli. Świetny w załamanie powieki bo dosłownie sam się blenduje.

Fancy - Naprawdę nie lubię takich cieni w paletach bo nigdy nie wiem jak okreslić ten kolor. To taki beżo- brąz z dodatkiem różu. Dość ciemny ale niesamowicie sie błyszczy na ciepły srebrzysty kolor więc wypada na skórze jaśniej niż w opakowaniu.

Fairground - Nie jest to typowy cień błyszczący. Jest to raczej jasny, ciepły brąz z mnóstwem złotych drobinek, które o dziwo bardzo dobrze łapią się skóry. Jest trochę suchszy niż bym chciała, żeby był i niestety trochę drobinek osypuje się w trakcie aplikacji, ale jeśli ktoś lubi taki iskrzący efekt to ten cień robi fajne wrażenie.

Sweetheart - Winno-wiśniowy błyszczący cień. Bardzo mi się podoba ten odcień nieco przygaszonego winnego borda. Na zdjęciu niestety nie wyszedł tak ładnie.


Made to Share - Drugi mat w palecie. Ciepły, ceglany średni brąz. Chyba najciemniejszy z matów w tym zestawieniu. Ma najlepszą pigmentację ze wszystkich matów w paletce.

Fairy Floss - To się tak błyszczy, że nie mogę oderwać oczu! Żadno zdjęcie nie oddaje tego, jaki jest cudowny. To kolor przygaszonego, chłodnego różu, które lśni wręcz oślepiająco. Jest trochę trudny w pracy bo jest dość suchy i sypiący ale dla tego efektu zdecydowanie warto się z nim chwilę pomęczyć! Jeden z najbardziej błyszczących cieni w palecie!

Strawberry - No jak sama nazwa mówi - słodki różowy odcień. Dość intensywny, ale nie neonowy. Połyskuje na złoto przez co bardzo przypomina mi kultowy róż z Nars - Orgasm. 

Clouds - Szczerze mówiąc nie lubię tego cienia. Ładnie błyszczy, ma fajną, łatwą w pracy konsystencję ale kolor... kojarzycie na pewno jaki kolor ma niebo w pochmurny, mokry listopadowy dzień? No to jest dokładnie ten kolor. Chłodny, szary, jakiś taki brudno-błękitny. 

Spun Sugar - Zgaszony, lekko fioletowy. Określiłabym go jako kolor marsala. I to bardzo błyszcząca marsala. Wygląda pięknie na powiece.

Sweet Tooth - Beżowy blask bez wyraźnego koloru. Trochę chłodniejszy od większości rozświetlaczy dostępnych na rynku ale daje dokładnie taki efekt. Nadaje się zarówno na powieki jak i na policzki.


Pretty in Pastel - Następny wręcz metaliczny cień. Tym razem pastelowy fiolet w odcieniu lawendy lub kwiatów bzu. Ten też jest lekko suchy i trochę może się sypać, ale nakładany zbitym pędzlem lub palcem na lepką bazę daje oszałamiającą taflę.

Convection - Oficjalnie najbardziej błyszczący cień jaki ostatnio miałam w rękach! Jaką cudnie metaliczną taflę daje to nie da się ani opisać ani sfotografować żeby nikogo nie oślepić. Miękki i kremowy ładnie się nakłada na powiekę i daje się wypracować z niego metaliczną taflę. Do tego ma bardzo uniwersalny kolor- neutrany beż - będzie na pewno pasował każdemu.

So Sweet - Nie wiem czemu został zakwalifikowany jako shimmer, skoro o ile na palcu jeszcze coś tam połyskuje to na powiece już ledwo ledwo. To raczej bardzo delikatna satyna w odcieniu tak rozbielonego różu, że może wręcz momentami wydawać się zaróżowioną bielą. 

Treat for You - Ostatni z matów. Podobny do poprzedniego - średni ciepły brąz - ale w tym przypadku więcej w nim tonów żółtawo -musztardowych niż ceglanych. Sam się blenduje, ale żeby uzyskać taką intensywność koloru jak na zdjęciu trzeba go nabudować nakładając kilka warstw.

Puff - Ciemny śliwkowy fiolet o błyszczącym wykończeniu. Połyskuje lekko na cieplejszy bardziej rożowy odcień. Jak wiadomo fiolety zawsze są trudne, ten jest ładny, w konsystencji i pracy poprawny, da się z niego sporo wykrzesać, ale trzeba uważać żeby nie zrobić sobie dziur i efektu podbitego oka.

Dreams - Ciepły miedziany kolor o mocno błyszczącym wykończeniu. W zależności od światła wydaje się być miedzią bardziej pomarańczową, innym razem ma lekkie nuty różowe.


Moim zdaniem jest to najbardziej uniwersalna i dzienna z pastelowych czekoladek. Wszystkie kolory do siebie pasują, w zasadzie nie ma tu koloru, który by się nie nadawał do użycia na co dzień, albo bardzo odstawał kolorystycznie od reszty. Brakuje mi tu jednak matów. Przydałoby się palecie coś ciemniejszego i może jakiś beż. Poza tym nie mam jej nic do zarzucenia. Dlaczego więc zostawiłam ją na sam koniec? No cóż, nie przepadam za różem w makijażu. Strasznie podobają mi się różowe makijaże i na pewno kilka takich słodkich makijaży stworzę tą paletą, ale raczej poza zdjęciami w takim makijażu mnie nie zobaczycie bo nie pasuje do mnie. Jeśli jednak czujecie się dobrze w różowych makijażach, pasują do Was i Wasze urody to ta paletka będzie świetnym wyborem do dziennych makijaży! 


Jeśli macie tą paletkę to koniecznie dajcie znać, jak Wam się sprawdza. Która z pastelowych czekoladek najbardziej Wam się spodobała? Lubicie róż w makijażu?

Dzięki i do następnego :*


Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności

70 komentarzy:

  1. Mam ochotę na taką czekoladkę ;) Wszystkie kolory bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kilku kolorów bym korzystałam, ale na pewno nie ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ładne ale mimo wszystko brakuje mi matu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu kolory, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kosmetyki zawsze są bardzo interesujące dla każdej kobiety.Takie jest moje zdanie i swojego zdania nigdy nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kilka odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka tak ślicznie wygląda, że już mało mnie obchodzi czy jest dobra ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. paletke rozowa zawsze chcilam zakupic ale mam ich tyle ze zrezygnowalam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne kolorki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę ją mieć. Jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mieniące się kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolory i duża paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowe te kolorki! Matko, jak ja uwielbiam różowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te kolory. Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, normalnie piękne.. Każdy kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze że bardzo dużo osób zagląda na taki blog jak ten.Jakby tak nie było to naprawdę był oby bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te opakowania są ekstra. Kolory? Tez nie ma co sie czepiac

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem tak, kolorki delikatne i nie skusiłabym się na tak mało kolorystyczną paletę, ale jak zobaczyłam swatches i ten blink to normalnie mnie powaliło

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie najlepsze opakowanie. Fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna paletka, kolory idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje się naprawdę świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super paleta, świetne kolory na wakacyjny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory. W sam raz na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kolorki są piękne! W sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolorowo-różowy wpis :D Mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kolorki, idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się ta paleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te paletki, super kolory i bardzo fajnie się nakłada i długo utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona wyglądem tych paletek. Wizualnie prezentują się absolutnie cudownie, a do tego zdjęcia wykonane atrakcyjnie podkreślają ich urok. Koniecznie muszę wypróbować! Kolorystyka idealnie pasuje do mojego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletki mają ciekawe kolory i dają super efekt, ale opakowanie zachwyca najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekoladowe palety są genialne, sama skusiłam się na jedną

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie maluje się cieniami, ewentualnie delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sweetheart takiego koloru właśnie szukam, koniecznie sprawdzę w drogerii jak sie prezentuje na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kolory, najlepszy Fancy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. niektóre kolory zbyt odważne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tym blogiem to bardziej zainteresuję się moja koleżanka niż ja.Nawet narzeczonej ten blog podeślę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Był to pomysł na idealny prezent, kolżznaka była zachwycona różową czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Na tym blogu na pewno zostanie bo artykuły są bardzo ciekawie. Nawet mega ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli ktoś ma bardzo stare mieszkanie to na pewno powinien znaleźć bardzo dobrą firmę z której warto skorzystać. Sam na przykład ostatnio skorzystałem z profesjonalnej firmy Deratyzacja .

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja znajoma powiedziała mi że na pewno bardzo dobrze zrobię jak zdecyduje się na zakup https://lifeplanet.pl/oczyszczacz/samsung-ax34r3020ww .Ja na pewno na to się zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Na tym blogu jest bardzo dużo interesujących artykułów. Bardzo dobrze zrobiłem że na ten blog wszedłem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli ktoś zastanawia się nad kupieniem suplementów to na pewno warto skorzystać z Natural Pharmaceuticals http://natural.pl/ . Sam z tego sklepu suplementy kupuje od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę przyznać , że ja z tego blogu dowiedziałem się bardzo dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wczoraj o tym blogu się dowiedziałem. Jestem pewny ,że na ten blog zagląda bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem pewny na 100 procent, że bardzo dużo osób korzysta teraz z dobre ozdoby ogrodowe .Sam te ozdoby kupiłem kilka tygodni temu i naprawdę one są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wczoraj znajomy powiedział mi ,że na pewno bardzo dobrze zrobię jak skorzystam z 514 455 736. Z tej oferty skorzystało bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdzie warto jechać rowerem dolny śląsk ? Trasy rowerowe rowery

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziekuje za fajną strone :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. canalplus.pl14 maja 2022 14:30

    Kolory jak w dobrym telewizorze UHD, soczyste i pełne wypełnienia tonalne, oczywiście musimy dostarczyć sygnał telewizyjny dobrej jakości a to uzyskamy zamawiając montaż anteny satelitarnej Polsat Box z dekoderem najnowszej generacji o rozdzielczości 4K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.