Nowości ostatnich miesięcy!

poniedziałek, 2 lipca 2018
Witajcie!
Dawno nie było posta pokazującego moje kosmetyczne zakupy. Przez dłuższy czas nie robiłam większych zakupów, ale ostatnio nieco zaszalałam. Kupiłam kilka cudownych produktów i chciałabym się z Wami podzielić swoją radością. Niektóre z tych produktów już testowałam, inne wciąż czekają na swoją kolej więc jeśli macie je w swoich kosmetyczkach, śmiało dzielcie się opiniami w komentarzach!


Nie, że się tłumaczę, ale ostatnio mam szał na palety cieni. W jednym zamówieniu zgarnęłam aż cztery sztuki. Naprawdę nie wiem jak to się dzieje, ale nie potrafię sobie odmówić. No ale trzeba się czasem rozpieścić, prawda? Zwłaszcza po ciężkiej sesji, zasłużyłam na nagrodę i to jest oficjalna wersja wydarzeń. A prawda... no cóż, to było silniejsze ode mnie!


Pierwszy zakup ostatniego czasu wpadł mi w ręce zupełnie nieplanowanie. Wracając do domu wpadłam po zel pod prysznic i przysmaki dla kota, a w koszyku wylądowała pomadka, której byłam ciekawa już od długiego czasu. Holo Lips od Lovely co prawda nie jest prawdziwym Holo i na ustach mam do niego dziwne odczucia. Konturówka mi się nie podoba, ale ten błyszczący toper czasem mnie zachwyca, innym razem kompletnie do mnie nie przemawia. Ma jednak jedno rewelacyjne zastosowanie - obłędnie wygląda na powiekach i świetnie się na nich trzyma przez to, że zastyga.



To, że uwielbiam czekoladowe paletki od Revolution Makeup nie jest żadną tajemnicą. Mam w swojej kolekcji już kilka, a słyszałam, że w najnowszych jakość jest jeszcze lepsza! Robiąc zamówienie musiałam wrzucić do koszyka chociaż jedną! Na jednej się nie skończyło i wybrałam dwie, które akurat wtedy najbardziej przemawiały do mnie kolorystycznie. 24K Gold i Chocolate Elixir mają nie tylko cudowne kolory, ale też po prostu przepięknie prezentują się na toaletce!


Czekoladki czekoladkami, ale prawdziwy powód mojego zamówienia wygląda o tak! Zakochałam się w tej palecie od pierwszego wejrzenia, ale nie dość, że miałam inne wydatki, to jeszcze była ciągle niedostępna. W końcu jednak udało mi się ją upolować i chociaż wiem, że wiele osób już nie może na nią patrzeć to muszę to powiedzieć: KOCHAM TĄ PALETĘ!!!. Jest nie tylko świetnej jakości, ale też po prostu przepięknie wygląda. Nie dziwię się, że stała się takim hitem!


Przy okazji zamówienia skorzystałam też z promocji i do mojego koszyka wpadła śliczna paletka Revolution Makeup One Million Palette. Przeżyłam małą obsesję na jej punkcie, ale więcej o niej możecie przeczytać we wpisie, w którym nie tylko mówię o jakości, ale także pokazuję aż pięć makijaży z jej użyciem! 



Na koniec drobiazgi. O pierwszym z nich wspomnę krótko bo jest to gratis do zamówienia. Niepozorny drobiazg. Maseczka na usta marki Pilaten. Nie spodziewałam się, że tak fajnie nawilży usta. Przyjemnie się jej używało i chyba zrobię zapas, zwłaszcza, że jest to produkt w cenie około 2 zł! 


Na sam koniec wspomnę jeszcze o moim zamówieniu z donegal. Całe zakupy pokazywałam Wam na instastory, gdzie dzieliłam się z Wami też kodem na -40% na produkty tej marki. Tu wspomnę tylko o tych pędzelkach - są śliczne, niedrogie i dobrej jakości więc zachęcam by się nimi zainteresować!

To już wszystkie nowości! Niby teraz nie wydaje się tego bardzo dużo, ale jednak uznałam, że warto podzielić się z Wami i wspomnieć o fajnych produktach! Dajcie znać co ostatnio kupiłyście nowego, co z pokazanych rzeczy macie i jak Wam się sprawdzają?
No i napiszcie koniecznie jak Wam się podobają nowe zdjęcia, ostatnio bardzo się do nich przykładam i sporo się uczę więc mam nadzieję, że widać poprawę w jakości i estetyce!



Dzięki i do następnego :*
Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności

16 komentarzy:

  1. Hej! Doskonale rozumiem szał na palety cieni, bo mam to samo xD Też niedawno kupiłam dwie, w tym Dreamy - jest boska! ♥
    Mam też Holo lips (ten fioletowy) i koturówkę oddałam czy tam wyrzuciłam, ale sam topper jest ekstra nakładany na jakiś fajny kolor szminki np. śliwkowy :)
    Te marmurowe pędzle Donegal wyglądają bosko, chcę takie! A jak z ich jakością? Może dasz radę zrobić o nich wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. prześliczne zdjęcia! Wow! Gdzie można kupić takie urocze drobne światełka?

      Usuń
    2. Pomyślę o wpisie :) Chwilowo mam tylko dwa, ale planuję kupić więcej bo nie tylko są śliczne, ale też dobrze się nimi pracuje :)
      A światełka kupiłam w Lidlu przed Bożym Narodzeniem :)

      Usuń
  2. Super nowości, sporo paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cuda, zabieram ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wygląda ta czekoladowa paletka :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentują się palety cieni. Sama mam ochotę na jakąś czekoladkę :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości. Niedługo też będę je testowała. Obserwuje blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości, trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości, będę te paletki testowała jutro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie fajne,naprawde

    OdpowiedzUsuń
  10. 2017 ford fusion hybrid titanium | TITanium Arte
    This fusion titanium quartz crystal tool combines the titanium banger three elements into a package with our titanium exhaust tips new Fusion 바카라 검증사이트 Hybrid Duo model. titanium quartz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.