Makeup Revolution Salted Carmel

czwartek, 7 stycznia 2016

Witajcie! Jak żyjecie ? Ja powoli przygotowuję się do pierwszej sesji. Mimo wszystko postanowiłam sobie publikować regularnie i dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją kolejnego prezentu, który dostałam na Święta -tym razem od mamy. Ona też jest wspaniała, dostałam od niej dwie nowe czekoladowe palety Makeup revolution - różową i karmelową. 

Nie będę się rozpisywać o nich bo wszystko już napisałam w TYM poście,. Nie zauważyłam, żeby nowe paletki różniły się jakościowo od wcześniejszych więc jeśli jesteście ciekawe mojej opini o nich to zapraszam do poczytania. 

Dzisiaj zaprezentuję wam jedną z paletek, które dostałam. Paleta nazywa się Salted Carmel i jest wzorowana na palecie Semi Sweet Too Faced. 

Muszę przyznać, że chorowałam na tę paletę odkad zobaczyłam w Internecie pierwsze zapowiedzi. Mam pozostałe, starsze czekoladki i wiem, że są naprawdę fajnej jakości. Tym bardziej wiedziałam, ze przynajmniej ta jedna musi być moja. Mój apetyt na czekoladę zaostrzyły tylko kolejne zdjęcia pojawiające się na firmowym instagramie. 

Jak już wspomniałam, na temat jakości czekoladowych paletek Makeup Revolution już się rozpisywalam, więc przejdę od razu do powiedzenia kilku słów na temat każdego cienia i prezentacji na skórze.
Caramel -metaliczne ciepłe złoto, dość ciemne, ale ja się w nim zakochałam
Candy - nazwa nieco myląca bo to tylko fajny, dość chłodny matowy brąz
Salted - Ciemny chłodny brąz opalizujący na srebrno, powala pigmentacją! Wybijają z niego fioletowawe tony, co sprawia, że jest idealnym brązem dla zielonych oczu
Perfect- Kolejny matowy brąz, tym razem bardzo chłodny, szarawy
Cake - Cień topper. Sam w sobie nie daje koloru ale jest pełen różowo-złotych iskierek
Choco - Matowy  średni brąz wypełniony złotymi drobinkami, które nie łapią się skóry
Tempt - matowa czerń, nawet nieźle napigmentowana
Delicious - Cień bazowy o zwiększonej gramaturze, ciepły jasny beż.

Yum! -cień o zwiększonej gramaturze, mataliczny rozświetlacz, który sam w sobie nie daje koloru  jedynie szampański blask <3
Spoon - Cień metaliczny w kolorze rose gold
Fudge - Metaliczny brąz, w opakowaniu wygląda chłodno a na skórze wychodzi całkiem ciepły chociaż w niektórych kątach ma srebrzyste przebłyski
Sweet - Matowy wielbłądzi brąz, ciepły, bardziej toffie niż czekolada
Crunch - Oj ten kolor byłby do schrupania gdyby nie jego kiepska pigmentacja, metaliczny granat, ciemny i głęboki
Enjoy - Niby są w nim jakieś iskierki ale na skórze wcale ich nie widać. Bardzo chłodny ciemny brąz
Drizzle - Matowy, podobny do Candy ale nieco ciemniejszy
Heavenly - Matowy, cielisty z różowymi tonami, bardzo naturalny, prawie nie odcina się od skóry

I Swatche! 

Enjoy, Dizzle, Heavelny, Tempt, Delicious


Fudge, Sweet, Crunch, Perfect, Cake, Choc
Yum!, Spoon, Caramel, Candy, Salted




 Co sądzicie o tej paletce? Ja jestem zadowolona, ale uważam, że po pierwszych dwóch firma sobie odpuściła i zaróno nazwy paletek jak i cieni są na odwal.
Dajcie mi znać jak wam się podoba. Macie na nią ochotę?
Dzięki i do następnego :* 




11 komentarzy:

  1. Wyglądają super! Noszę się najczęściej w takich właśnie kolorach, więc pasowałaby mi idealnie taka paletka ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do codziennych makijaży tę palety są idealne :)

      Usuń
  2. A mi się podobają te kolory, choć rzeczywiście - każda z tych paletek jest do siebie bardzo podobna ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa paletka bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ja na pewno kupię obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusząca ta czekoladka, ale chyba najbardziej podoba mi się wersja biała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również oczarowana ich zapowiedziami zakupiłam różową paletkę. Póki co nie jestem w stanie wydać ambitnej opinii na jej temat. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.