Czarno-białe Szkielety | Halloween | Zdobienie

wtorek, 24 października 2017
Witajcie!
Halloweenowa seria zdobień już się na blogu rozpoczęła. Mam wrażenie, że późno w tym roku się za to zabrałam, bo jak zwykle mam mnóstwo pomysłów i nie wiem, czy zdążę zmalować i opublikować wszystkie zdobienia jakie chciałabym zrobić. 
Ostatnio zaczęłam wychodzić ze swojej strefy komfortu. Jakiś czas temu odważyłam się pokazać na blogu bez makijażu, a teraz pokazuję Wam zdobienie wykonane przy pomocy stempli. Jak pewnie wiele z Was wie, nie pokazuję u siebie zdobień z użyciem stempli bo ich zwyczajnie nie lubię i nie umiem robić. Postanowiłam się jednak przełamać i spróbować. Nie jest idealnie, ale dopiero się uczę więc bądźcie łaskawe w ocenie i koniecznie podzielcie się wskazówkami jak robić stemple idealne.





Mam nadzieję, że to monochromatyczne zdobienie przypadnie Wam do gustu!
Dzięki i do następnego :*

9 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.