Witrażowe trójkąty | Zdobienie

piątek, 13 października 2017
Witajcie! 
Czy tylko ja uważam, że czerń, biel i złoto wyglądają razem bardzo elegancko? Te kolory to mój typowy wybór jesienią, kiedy mam ogromną fazę na ciemne paznokcie, ale lubię też charakterystyczne złote akcenty. Dlatego też właśnie takie kolory wybrałam do zdobienia, które mimo swojej prostoty jest dość trudne w wykonaniu gdyż wymaga sporej precyzji. Mi do wykonania tego zdobienia posłużyły lakiery z serii Nail Art z Golden Rose, które kocham od lat za genialny pigment i fajne pędzelki, którymi naprawdę da się coś zmalować przy odrobinie cierpliwości i pewnej ręki. Zobaczcie jak mi wyszło!





Powiem szczerze, że nie do końca jestem zadowolona ze zdjęć, na żywo ten manicure wyglądał naprawdę efektownie i zbierał mnóstwo komplementów, ale niestety aparat postanowił nie współpracować i zdjęcia nie wyszły tak ładnie jak bym tego chciała. Mimo to mam nadzieję, że Wam się podoba! 

Dzięki i do następnego :*

17 komentarzy:

  1. Zdjęcia są w porządku i zdobienie też jest bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na komputerze wydają mi się jakieś ciemne i rozmazane :(

      Usuń
  2. Według mnie to wygląda szalenie elegancko, idealnie będzie pasowało np. na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Bardzo lubię takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów naprawdę jest eleganckie - nie tylko Ty tak uważasz ;-)
    Zdobienie wygląda super, zdjęcia moim zdaniem wyglądają dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.