Błyszczący sweterek | Zdobienie

piątek, 17 listopada 2017
Witajcie!
Jesień i zima to zdecydowanie czas swetrów. W grube warkoczowe sploty przyodziewamy nie tylko siebie, ale też często swoje paznokcie. Matowe lub z użyciem akrylu wzorki na delikatnych barwach wyglądają niezwykle uroczo, ale ja już trochę znudziłam się tym swetrowym matem i postanowiłam swój sweterek okrasić blaskiem. Mam nadzieję, że taka interpretacja sweterkowego zdobienia przypadnie Wam do gustu!







Co sądzicie o takiej interpretacji? Lubicie błysk na paznokciach czy jesienią jednak zostaniecie przy macie?

Dzięki i do następnego :*

7 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :)
    Ostatnio bardzo polubiłam szarość na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,jak tylko odpocznę od hybrydy robię sweterek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, pierwszy raz widzę taki błyszczący sweterek i muszę powiedzieć, że efekt mi się b. podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faje pazurki! Przypominają mi sweter, który kiedyś miałam - był szary, ze srebrną nitką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.