Moje ulubione jesienne trendy | Wishlist

piątek, 3 listopada 2017
Witajcie!
Czy jest tu ktoś, kto nie lubi zakupów? Jeśli tak, to niech się przyzna jak to robi, bo dla mnie zakupy to uzależnienie. Co prawda najbardziej uzależniona jestem od kupowania kosmetyków, ale są momenty, kiedy nowa kolekcja w perfumerii schodzi na drugi plan na rzecz zakupów ubraniowych. Dla mnie takim okresem jest jesień. Latem często nie przywiązuję większej wagi do tego, co mam na sobie bo jednak większość czasu spędzam wtedy w domu/na wsi/na plaży. Poza tym jest gorąco i zamiast spędzać czas przed szafą wolę korzystać z ciepełka. Jesienią jest inaczej, zaczyna się rok akademicki, trzeba wrócić na uczelnię, wyjść do ludzi i jakoś się prezentować. Poza tym nie lubię jesieni, ale uwielbiam zakupy więc to chyba mój sposób na umilenie sobie tego okropnego, szarego czasu i jesiennej depresji. 
Co roku w okolicach października robię sobie listę rzeczy, które chciałabym kupić na nadchodzący sezon. Tym razem postanowiłam się z Wami podzielić swoją listą z nadzieją, że nie tylko kogoś zainspiruję, ale także że to Wy zainspirujecie mnie.
1 2 3 
Sznurowania modne są już od jakiegoś czasu, rok temu prawie każdy miał w swojej szafie sweterek ze sznurowanym dekoltem - oprócz mnie oczywiście, bo do tej pory nie udało mi się znaleźć swetra idealnego.  W tym roku sznurowania nie ograniczają się tylko do dekoltów, ale przeniosły się też na plecy i rękawki.


1 2
Ombre nie wychodzi z mody od kilku lat, ale tym razem przybrało ciekawą formę pozornie nieuporządkowanych kropeczek lub lśniących mazajek. Taka szalona forma w ciemnych barwach o wiele bardziej mi odpowiada niż gładkie gradienty więc sweterki na pewno prędzej czy później znajdą się w mojej szafie.


1 2 3
Miękkie, grube swetry z wyraziście plecionymi warkoczami. Nie ma chyba trendu, który bardziej kojarzyłby mi się z jesienią i zimą. Grube sploty od zawsze przywodziły mi na myśl drewniany domek w górach i ogień płonący w kominku...  Mimo miłych skojarzeń lubię ten trend z bardziej przyziemnych powodów - takie sweterki są po prostu bardzo ciepłe.


 1 2 3
Przyznaję się bez bicia- mam fioła na punkcie butów. To moja ulubiona część garderoby i uwielbiam je kupować. Zwłaszcza workerów mogłabym mieć całą szafę. Motocyklowy styl i mnóstwo ćwieków bardzo mnie przekonują i z jednej strony cieszę się, że moda na nie sprawiła, ze wybór jest ogromny, ale z drugiej mam kłopot z wyborem i totalnie nie mogę się zdecydować, które wybrać. 


1 2 3 4
W tym roku dałam się przekonać też do topowego koloru sezonu czyli borda, ale nie w ubraniach - bo tu zdecydowanie preferuję czerń i czerń-  tylko w butach. Botki w tym kolorze wyglądają cudownie i jakoś tak... szlachetnie. 



Ale jak jest mowa o kolorach to nie byłabym sobą, gdybym zapomniała wspomnieć o granacie. To obok czerni mój ulubiony kolor. Stonowany i elegancki, a jednak coś więcej niż czerń. Mam mnóstwo ubrań w tym kolorze więc nabrałam też ochoty na buty w moich ulubionych odcieniach.


1 2 3 
Nie wiem jak to się stało ale w ubiegłym roku nie kupiłam sobie kocyko-szalika. Podobają mi się szalenie, były do kupienia wszędzie, każdy miał taki szalik, a ja jakoś nie nabyłam ani jednej sztuki. Muszę koniecznie nadrobić swój błąd i w tym sezonie wybrać dla siebie coś ładnego.



Większość moich jesienno-zimowych zachcianek właśnie zobaczyłyście. Oprócz tego chciałabym jeszcze znaleźć ciepłą kurtkę i wysokie kozaki, ale na razie nie znalazłam nic, co odpowiadałoby mojemu poczuciu estetyki. Dużo z pokazanych przeze mnie propozycji pochodzi z sieciówek, jednak jako fanka zakupów przez internet pokazuję Wam też sporo rzeczy dostępnych w sklepach internetowych i na Zaful, gdzie aktualnie można upolować fantastyczne zniżki na ciuchy!

Koniecznie dajcie znać jakie są Wasze plany zakupowe na jesień! 
Dzięki i do następnego :*

3 komentarze:

  1. ja jestem na etapie szukania swetrow z fajnymi warkoczami. Ten bordowy mega mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Pełno super propozycji :) Sama chętnie bym przygarnęła niektóre rzeczy z tego zestawienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam warkoczowe swetry, to jedyna rzecz którą lubię w zimie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.