Lista zakupów: Wielka promocja w Rossmannie

czwartek, 21 listopada 2013

Już jutro zaczyna się promocja w Rossmannie -40% na kolorówkę. Co prawda nie mam szans osobiście wybrać się na zakupy (do najbliższego Rossmanna mam ok. 30 km -tak mieszkam na zadupiu :P) ale na wszystko można znaleźć rozwiązanie. W każdym razie pomimo że nie pojawię się w sklepie osobiście (może i lepiej, przynajmniej nie kupię nic spoza listy), ale nie pozwolę by mnie to ominęło :D
Jeśli jesteście ciekawi co zaplanowałam kupić to zapraszam do dalszej części posta:

Maybelline COLORAMA 253
Naczytałam się sporo złych opinii na temat tej serii, jednak sama posiadam 4 lakiery z czego tylko jeden jest kłopotliwy. Liczę na to że ten również mnie nie zawiedzie. W końcu niniejszym ogłaszam go idealnym odcieniem nude, a to do czegoś zobowiązuje :P

Wibo Matte Glitters
Najbardziej interesuje mnie ten lawendowy. Takiego w końcu jeszcze nie mam, wiec z przyjemnością wypróbuję :)

Wibo glamour sand 03
Po wypróbowaniu prześlicznego 04 zapragnęłam przygarnąć również śliwkowy fiolet.

Wibo glamour Nails 02
Kolejny nudziak idealny, tym razem mniej nudny. Taki elegancki kolor zdecydowanie przyda się na wiele okazji :)

Rimmel Salon Pro 711
Punkowy odcień śliwki z grafitem czyli jesienny niezbędnik kusił mnie już od pierwszego spojrzenia na tą kolekcję :D

Rimmel Space Dust 03
Pudrowo-różowy piasek z brokatem to kolejny Must Have. W końcu święta co raz bliżej, nie będzie lepszej okazji by błysnąć elegancją

Lovely Matte top coat
Czyli pozycja na którą planuje zapolować wiele z was :D Posiadam już jeden matujacy top z GOSH ale słyszałam o tym tyle dobrego, że chyba szykuje się porównanie :D

No i coś nielakierowego:
 
Rimmel tusz do kresek w żelu
Gdy skończył się mój ukochany eye-linner z Sephory postanowiłam zastąpic go czymś tańszym. Po wielu, wielu recenzjach zdecydowałam się na ten oto egzemplarz. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

Miałyście, lubiłyście? Byłabym dozgonnie wdzięczna, gdybyście mogły mi coś o nim szczerego napisać.


A jakie są wasze Rossmannowe listy zakupów? Co planujecie upolować w najbliższych dniach? :D

13 komentarzy:

  1. spodobał mi się Wibo glamour sand 03, jutro idę na zakupy, więc może go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. top matujący również zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wybieram osobiście i pójdę na żywioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta lista uświadomiła mi, jak wielu lakierów brakuje w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już byłam dziś :P
    Ale jeszcza na pewno pojdę ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja troche zaszalałam ;p warto korzystać z takich promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za tą serią wibo, ale fajnie że tobie się sprawdzają :))
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego produktu, z Twojej listy :) Skusiłam się tylko na dwa lakiery z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Wibo brokat matowy, jest nawet u mnie recenzja i powiem Ci, że jest to ciekawy lakier bardzo ;)
    Zapraszam Cię bardzo bardzo serdecznie do projektu Świąteczny Kalendarz Paznokci ;) To mały projekcik który organizuję, proszę przynajmniej przeczytaj, może Ci się spodoba ;) http://treepsy.blogspot.com/p/swiateczny-kalendarz-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super lista! ja również nabyłam kilka rzeczy w promocji :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mi się marzą piaski z Wibo! ale u mnie w Rossmannie nadal ich nie ma : /

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.