"Mikołaju, byłam grzeczna"- czyli list do św. Mikołaja

niedziela, 1 grudnia 2013
Zbliżają się święta, więc wszystkim grzecznym dziewczynkom Mikołaj przyniesie coś pod choinkę :D Ja byłam bardzo grzeczna. a wy? ;P Napisałyście już swój list do Mikołaja?

Ja swój podzieliłam na dwie części, pierwszą - nielakierową:


1. Torebka czyli coś, co każda kobieta mieć powinna. Marzy mi się taka duża, czarna, ozdobiona złotymi ćwiekami. Ta ze zdjęcia pochodzi ze sklepu Mango i jest moim absolutnym MUST HAVE  Źródło
2. Perfumy Lacoste Touch of Pink. Wiem, wiem, powinno się używać różnych perfum zależnie od pory roku czy okazji, ale ja zmieniania zapachu baardzo nie lubię. Tym jestem wierna od lat i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Źródło
3. Aparat fotograficzny. Nie ukrywajmy, zdjęcia na moim blogu to jakaś masakra, zwłaszcza teraz, gdy jest szaro i smutno. Przydałby mi się porządny sprzęt. Wszystko jedno jaki, poza możliwością ustawiania kilku podstawowych funkcji nie wymagam wiele. Źródło
4. Portfel Kociary :D Mój stary jest już mocno zużyty i przydałoby mi się coś nowego. W tym jestem absolutnie zakochana! Do kupienia w New Look Źródło
5. Zestaw pędzli do makijażu. Poza pędzlem do pudru nie posiadam żadnego. Makijaż zazwyczaj robię "łapcyma" co zajmuje sporo czasu. Taki dość podstawowy zestaw znacznie skróciłby czas przygotowania do wyjścia. Źródło

I drugą- poświęconą wymarzonym lakierom: 

1. Models Own Velvet Goth. Odkąd zobaczyłam je u aalimki na blogu serducho mi mocniej zabiło! Muszą być moje, zwłaszcza niebieski, fiolet i czarny!  Źródło
2. Essie Butler, please. Lakier z kolekcji Leading Lady. Muszę go mieć, po prostu muszę! Kto wie gdzie mogę go dostać błagam o link! :P Źródło
3.Eclair Chameleon nr 01 i 02. Zmieniające kolor pod wpływem ciepła, takie małe chciejstwo dopadło mnie jeszcze przed wakacjami i chociaż cena zniechęca to kiedyś i tak je kupię. Źródło Źródło
4. Piaski Delia. Widziałyście te kolory?! Widzicie ten oszałamiający fiolet ze zdjęcia?! Czy nie jest piękny? :P Mikołaju, czytasz to, prawda? :P  Źródło
5. Sephora Blackjack. Wiem, że lakiery sephory nie grzeszą trwałością, ale cóż to, przy tak nieziemskim blasku? :P Źródło
6. OPI Emotions. Idealny matowy czarny piasek. Drugi, zaraz po Stay the Night (który niedługo wpadnie w moje łapki) najpiękniejszy piasek od OPI.  Źródło
7.No i oczywiście wzorniki. Chyba nie ma lakieromaniaczki, której by ich nie brakowało :P Jest to towar, który niezależnie od posiadanej liczby zawsze jest w deficycie :D Źródło

Myślicie, że Mikołaj śledzi blogi lakierowe? Ja mam nadzieję, że tak :P 
Jeśli napisałyście już swoje listy podklejcie linki w komentarzach, chętnie poczytam :D

16 komentarzy:

  1. Listy blogowe to dla mnie nowość, ale bardzo mi się podobają! Szczególnie popieram tą część lakierową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel jest prześwietny :D piękne masz lakierowe chciejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy Lacoste Touch of Pink używam i jestm w nich szaleńczo zakochana zapach cudnyyy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piasek OPI jest czadowy! Na mojej lakierowej Wishlist są głównie Essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Velvet Goth i kameleony też bardzo bym chciała <3 A Delię widziałam parę razy i jakoś mnie nie przekonała, żeby ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna lista, oby Miki nas obdarował tymi aparatami, bo u mnie też masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to licze na to, że Mikołaj uwierzy w to, że naprawdę byłaś grzeczna ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o pędzelkach! mam nadzieję, ze dostanę na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby przypadkiem ;) Twój Mikołaj miał więcej takich prezentów, to ja chętnie podam mu mój adres :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tą torebkę i portfel kociary to i ja bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aparat! To się zawsze przydaje, zwłaszcza blogerom! ;-)
    Nikon to dobry wybór. Mam i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tek portfel-kot jest świetny! A pędzle sobie ostatnio zamówiłam, Hakuro do podkładu i do cieni, do różu dostałam, także na razie jestem zaspokojona :) Perfumy Lacosty miałam kiedyś Dream of pink i mi się podobały. :)
    Modelki też mi się marzą i bananek Eclair i OPI Emotions:) A ten lakier Essie widziałam jeszcze niedawno na ezebra.

    OdpowiedzUsuń
  13. heh też sporządziłam taką listę prezentów, ale narazie ciuchowych :) jeszcze muszę się zabrać za kolejną :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje największe marzenie, czyli aparat już się spełniło. Co do reszty to się okaże po Świętach - zarządziłam w tym roku tradycyjne kupowanie w pełnej tajemnicy i chcę mieć niespodziankę pod choinką :) Sama marzę o zestawie Hakuro, póki co mam tylko jeden pędzel do podkładu ich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.