Zimowy Las | Creative Nail Party

sobota, 4 lutego 2017
Nie mogę uwierzyć, że jesteśmy już za połową projektu! Czas szybko płynie, trzeci tydzień dobiega końca, a tematem tym razem był zimowy las. To zawsze piękny widok, ośnieżone drzewa wyglądają magicznie, zwłaszcza nocą! A jeszcze piękniej jest wtedy, gdy nad lasem rozciąga się czyste nocne niebo. Do pełni szczęścia brakuje w takim obrazku jeszcze... zorzy polarnej, która w zimowe miesiące jest najpiękniejsza i najczęściej występuje! W zimowym czasie, nawet na naszych szerokościach geograficznych może się pojawiać i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się taki widok sfotografować. 
Na razie zadowalam się paznokciami przyozdobionymi polarną zorzą!





Nadal możecie dołączyć do projektu klikając w obrazek!



Wiem że zdjęcia są słabe, ale ostatnio mam kłopot z aparatem.
Mimo to mam nadzieję, że Wam się podobają!
Dzięki i do następnego :*

9 komentarzy:

  1. Ale pięknie wymalowany las!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem :) Bardzo jestem ciekawa jak poradziłaś sobie z tym wzorem na prawej dłoni, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Zorzę polarną miałam szczęście oglądać na żywo dwa razy...niesamowity widok. Niestety nie udało mi się osobiście sfotografować tego zjawiska :) Z grupą znajomych próbowaliśmy robić zdjęcia łącznie około 15 aparatami i tylko GoPro dało radę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.