Brokatowa piękność z Essence - 01 Bella

poniedziałek, 23 września 2013
  Jak wam mija pierwszy dzień jesieni? Mi niestety szaro i smutno, ale my lakieroholiczki mamy na to sposoby ;P Dzisiaj o ślicznym brokatowym topperze, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)
 
Firma/Seria: Essence Nail Art Twins
Odcień: 01 Bella
Pojemność: 5 ml
Krycie: -
Cena: 6.49 zł

 
Mały jesienny rozweselacz to topper od Essence – Bella. W przeźroczystej bazie zatopione są różne rodzaje brokatu. Oprócz całego mnóstwa malutkich holograficznych piegów wyłowiłam też srebrne i fioletowe hexy oraz niebieskie kwadraty. Konsystencja lakieru idąca w stronę gęstej, ale nie jest glutowata, ot, taka normalna. Zawiodłam się trochę na pędzelku, jest strasznie sztywny i jakby zlepiony, bardzo utrudnia aplikację lakieru, ciężko jest równomiernie nałożyć brokat. Po wyschnięciu jest niemal całkowicie gładki, brokat nie odstaje i nie drapie. Nie potrzeba na niego nakładać topu ani dla wygładzenia ani dla nabłyszczenia bo sam z siebie błyszczy bardzo ładnie. Bardzo zaskoczyło mnie jego zmywanie, było niemal całkowicie bezproblemowe! Waciki troszkę strzępił, ale nie było dramatu jaki zwykle towarzyszy zmywaniu glitterów. 

Niestety trudno jest uchwycić jego urok na zdjęciach.




Tu możecie zobaczyć  jak lśni:

Jestem z niego zadowolona i na pewno będę chętnie po niego sięgać. Jeśli uda mi się trafić to z pewnością zgarnę w drogeryjnej półki więcej topperów z tej serii.

A jakie są wasze sposoby na poprawę humoru w pochmurne jesienne popołudnie? :)

15 komentarzy:

  1. Piękny efekt! Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny! Ja na poprawę humoru zrobiłam delikatną panterkę na brzegach paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i chętnie widziałabym go w swojej kosmetyczce, ale rzadko w sumie używam takich glitterów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, ale ja osobiście lubię mieć takie same pazurki a takim topem ciężko jest wszędzie tak samo rozłożyć drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki ten glitterek, jak mi smutno to niestety jem :P albo przeglądam blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda :) ja mam bazę duetu, właśnie bella, ale jest turkusowa :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na prawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny ten top! fajnie go nałożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) na jesienne dni najlepiej działa na mnie wieczorny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięky efekt. Ja na poprawę humory jesienią lubię coś dobrego zjeść tylko szkoda, że potem boczki dwa razy większe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.