Ombre z Sephora - Tie dye

środa, 18 września 2013
Firma/Seria: Sephora
Odcień: 05 Tie Dye
Pojemność: 5 ml
Krycie: -
Cena: 19 zł


Kolejny z Top Coatów z Sephory – Tie dye. Jego przeznaczeniem jest łatwe i szybkie wyczarowenie efektu ombre na naszych pazkonciach. Wystarczy po kolei dokładać kolejne warstwy by uzyskac efekt cieniowania. Moim zdaniem spełnia swoje zadanie. Pędzelek ma bardzo wygodny, chociaż przy jego wodnistej konsystencji niektórym może sprawiać problemy. Wysycha przeciętnie. Jego trwałości tez nic nie mogę zarzucić.  Warstwy lepiej nakładać oszczędnie, top ciemnieje podczas wysychania więc jeśli nałożymy go dużo efekt nie będzie płynny. Lepiej też odczekać aż jedna podeschnie zanim  nałożymy kolejną, gdyż aplikując na mokro może zlać się w jedną warstwę i efektu ombre nici. Mi przypadł do gustu i uważam, że jest godny polecenia

Tu nałożyłam cztery grubsze warstwy. Wyraźnie widać gdzie kończy się jedna a zaczyna druga warstwa:



Na prawej ręce nałożyłam już cieńsze warstewki. Efekt cieniowania jest płynniejszy i delikatniejszy :


Opinie na jego temat są różne więc chętnie dowiem się co o nim myślicie.
Lepiej wyglądają cieńsze czy grubsze warstwy?


Przepraszam za jakość zdjęć :( Ręce mi się dziś trzęsą jak alkoholikowi, wybaczcie, ale grypa chyba nie sprzyja robieniu zdjęć.

12 komentarzy:

  1. mi się podoba bardziej jak są grubsze warstwy. ale ogólnie daje fajny efekt ten top :) szkoda tylko, że jest taki maleńki i kosztuje prawie 20zł... ale w sumie jak będzie jeszcze kiedyś jakaś promocja w sephorze... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia !! Mi się baardzo podoba, szczególnie na tych pierwszych zdjęciach :)Szkoda tylko że tyle kosztuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm. nie wiem czy mi się podoba :<
    widać kolejne warstwy, nie ma takiego płynnego przejścia jak przy gąbkowym ombre.. i taka ilość w tej cenie? niee :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest ciekawy, no nie powiem, że nie, ale nie jest to dla mnie ombre przez to, że efekt raczej nie jest płynny. Ale swój urok ma. Szkoda, że cena jest troszeczkę wysoka porównując do pojemności,bo pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie efekt się nie podoba, ale plus dla firmy za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie ;) kolorystyka raczej nie moja, ale efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora mogłaby rozważyć na przyszłość inne wersje kolorystyczne tego Topu, ja na pewno bym się skusiła :)

      Usuń
  8. Nigdy czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt nie jest powalający, ale myślę że z czasem się przekonam do takich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po pomalowaniu mi też się nie podobało, a potem jakoś tak się przełamałam i jednak mi się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.