Lody stracciatella czyli biały marmurek LeMax

czwartek, 10 października 2013
 Na prawie weekendowy wieczór polecam lody stracciatella. Nic nie poprawi humoru bardziej niż mała pyszność w chłodny wieczór :D A dla dbających o linię stracciatella na paznokciach!
 
Firma/Seria: LeMax
Odcień: -
Pojemność: 12 ml
Krycie: 3 warstwy
Cena: 4.99 zł
 

 
Od pierwszej chwili jak zobaczyłam ten lakier w Internecie skojarzył mi się z moimi ulubionymi lodami! Chodź początkowo wcale mnie nie zauroczył z każdym kolejnym obejrzanym swachem  co raz bardziej miałam na niego ochotę! W końcu pękłam i kupiłam tego białego cudaczka.
W białej kremowej bazie zatopione są miliony czarnych matowych drobinek. Baza jest lekko przeźroczysta co daje cudowny efekt na paznokciach. Konsystencja jest rzadka, trochę lejąca. Pędzelek jest długi, miękki i płasko ścięty. Całkiem nieźle leży w dłoni i przyjemnie się nim maluje. Do pełnego krycia potrzebował aż 3 warstw, ale dla takiego efektu można mu wybaczyć. Schnie całkiem przyzwoicie, chociaż szału nie ma. Nie smużył, nie robił bąbelków, i trzyma się na moich pazurkach już 3 dzień bez żadnego odprysku. To całkiem dobry wynik jak na moje dłonie ;) 




Co raz bardziej lubię te lakiery :) Chyba zapoluję jeszcze na beż, chociaż początkowo planowałam kupić TYLKO zielono-żółty :D 
 

15 komentarzy:

  1. uwielbiam lody straciatella :D
    świetny jest en lemax :D

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny egzemplarz, a ja dalej stacjonarnie go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo ładny :) ja jak na złość nie mg ich nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie ;D Pieknie się prezentuję ;) Ale nie spotkałam się jeszcze z lakierami tej firmy... Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie można je dostać w delikatesach Top Market. Trochę dziwne miejsce jak na lakiery, ale odkąd koleżanka powiedziała mi że tam są odwiedzam te sklepy regularnie :D

      Usuń
  5. super efekt ;) ale u mnie występuje problem z dostępnością

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz barrrdzo ładny kształt paznokci! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie mi się podoba niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka lakierów lemax jednak tych marmurkowych nie posiadam :)
    Bardzo fajnie sie prezentuje na paznokciach
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam marmurki na rozdanie, chyba pora teraz dla siebie je kupić :D piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mi się podobają u innych, ale te warstwy :(((( Za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, mnie jakoś ten lakier nie porwał. Zdecydowanie bardziej podobał mi się ten różowy marmurek

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam marmuski i powiem że nie sa złe.
    U ciebie ślicznie wyglada na paznokciach.
    Ale masz długaśne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.