Czerwień z kolcami | Zdobienie

czwartek, 28 stycznia 2016
Witajcie! Co tam u was? Tu wiosna na całego! Gdańsk cieszy oko słoneczkiem, brakiem śniegu no i niestety silnym wiatrem. Korzystam z chwili wolnego, część egzaminów już za mną, jak na razie wszystkie zdane na bardzo dobre oceny, wczoraj miałam urodziny... Ogółem mam świetny humor :D Z tej też okazji na paznokciach kolor... którego nie lubię u siebie na paznokciach, ale w tak pozytywny dzień nawet mi się podobał!

Do zrobienia tego manicure zainspirowały mnie moje nowe błyskotki czyli maleńkie trójkątne ćwieki. Są przeurocze, ale dają się skomponować w manicure z pazurem. Gdy tylko je dostałam wiedziałam, że muszę je połączyć z czerwienią lub czernią. Wybrałam czerwień, głęboką i krwistą ponieważ połączenie czarnego lakieru i ćwieków wydało mi się zbyt oczywiste. Cwieki są małe 2x4mm ale wypukłe. Nie odstają, nie haczą, dobrze się przykleiły. Trochę ciężko się je czyści z resztek lakieru. Kupić je możecie tutaj w cenie prawie 4 dolarów za 20 sztuk, co moim zdaniem jest ceną bardzo wysoką. Trzeba jednak przyznać, że taki podłużny trójkącik jest raczej rzadkim kształtem jeśli chodzi o ozdoby do paznokci.




Oprócz cwieków dostałam też przepiekny pierścionek z rozgwiazdą! [KLIK]





Jak wam się podoba? Lubicie takie zdobienia?
Dzięki i do następnego :*

Instagram | Facebook | Zblogowani | Bloglovin |Nailpolis |

20 komentarzy:

  1. Ta czerwień piękna ;) Ćwieki na paznokciach miałam dotychczas tylko raz, może jeszcze kiedyś się na nie skuszę :D
    PS. Polecam doczyszczanie skórek po robieniu mani jakimś małym pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję ta metodę, akurat tu mam skaleczenie na małym palcu, wiem że nie wygląda zbyt ładnie zwłaszcza z tym czerwonym lakierem :(

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają te kolce na czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale szczere - Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!;-)

    Zdobienie takie nieco rock'owe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. We Wrocławiu też wiosennie :) Pazurki cudne, od jakiegoś czasu uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tutaj znaleźć jakąś paznokciową inspirację i myślę, że mi się udało :) A kolor jak dla mnie piękny :) Szkoda tylko, że moje paznokcie nie prezentują się tak ładnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie koloru ze zdobieniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.