Projekt Kwiaty: Kwiat Wiśni

piątek, 8 sierpnia 2014
Jak mogłyście już zauważyć zrobił mi się mały kocioł w moich idealnie poukładanych postach :P Zakupy lipcowe wybiły z ramówki kwiatowy projekt, ten z kolei jak widać wcisnął się w miejsce kosmetycznych skarbów, które pojawią się dopiero w niedzielę :P Wszystko będzie, w przyszłym tygodniu już pojawi się regularnie, we właściwym czasie. Ale przejdźmy do Kwiatu wiśni, który jest motywem przewodnim tego tygodnia. Nie chciałam używać oklepanego motywu gałązek i kropeczek, więc użyłam do tego kawioru. Dużego, transparentnego w odcieniach różu i fioletu, oraz małego metalicznego różu. Pochodzi on ze sklepu AllePaznokcie :)






Co o tym sądzicie? Podobają wam się takie Kwiaty Wiśni?

16 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! Pozostaje mi tylko pozazdrościć umiejętności i chęci :) U mnie obu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie fajnie, oryginlny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, tyle pojawiło się kwiatów wiśni, a Twoje są takie inne ;) Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś pięknego, świetny pomysł z wykorzystaniem kawioru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarujące mani wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalnie to wygląda :) śliczne tło

    OdpowiedzUsuń
  8. super, piękny ten kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się. Szczególnie gradiencik w tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.