Nude Aztec | Manicure

wtorek, 26 maja 2015
W szale świętowania wakacji, wolności, zdanych matur moja pazurki nieco ucierpiały i na następne manicure będziecie musiały niestety trochę poczekać. Na szczęście uchowało mi się na dysku to zdobienie, czekające na swoją kolej chyba od poprzednich wakacji, a może jeszcze dłużej... W końcu się doczekało :)






Użyłam:
-Colour Alike Światło proszę
-Colour Alike Black Saint
-Ćwieki Allepaznokcie


Przez ćwieki zdobienie wydaje mi się nieco jesienne, aczkolwiek motyw aztecki niedługo będzie najpopularniejszym wzorem, jak każdego lata.
Napiszcie mi co sądzicie i nie gniewajcie się, że czasem znikam na tak długo!
Całuski i do następnego :*



4 komentarze:

  1. Trochę krzywe ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba :) uwielbiam azteckie wzorki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie, bardzo podoba mi się kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Kocham takie motywy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.