Soczyste kiwi | Zdobienie

poniedziałek, 19 września 2016
Witajcie!
Pod postem, w którym pokazywałam Wam wzory inspirowane henną na pastelowym tle pojawiły się komentarze, że jeszcze nie macie dość lata więc takie zdobienia nadal chcecie oglądać, a jesień może poczekać. Całkowicie sie z Wam zgadzam bo jednak pogoda za oknem słoneczna i nadal ładna, więc jesienne wzory poczekają do prawdziwie jesiennej pogody! Dlatego dziś pokażę Wam zdobienie, które tego lata było bardzo modne. Mowa oczywiście o owocach, kiwi, arbuzy, cytrusy... wszystko ozdobione kropelkami przez co owocek wyglądał na pyszny i soczysty... No same wiecie, że na instagramie było tego mnóstwo, więc i ja zamarzyłam o takim efekcie na paznokciach. Jeśli chcecie zobaczyć jak mi to wyszło to zapraszam!




Dajcie znać jak wam się podoba i czy mi wyszło!
Dzięki i do następnego :*

19 komentarzy:

  1. Mniam! Soczyście wygląda to zdobienie! ;-) Gradient bardzo mi się podoba - kolory bardzo letnie i żywe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie soczyste zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście mega soczyście wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż chciałoby się zjeść :D uwielbiam takie kolorki, cała moja hybrydowa kolekcja semilaców skłąda się z takich mocnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci idealnie ;) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak prawdziwe kiwi, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.