Sephora Marble art

czwartek, 5 września 2013
Zu chciała zobaczyć Top Marble Art więc oto i on :)

Firma/Seria: Sephora Top Coat
Odcień: 07 Marble Art
Pojemność: 5 ml
Cena: 19 zł


Korzystając z trwającej w Sephorze promocji zakupiłam między innymi ich nowe Top coaty. Marble art Działa na podobnej zasadzie jak pękacz. Kilka sekund po nałożeniu pojawiają się w nim „dziurki”. Wysycha bardzo szybko, po kilku chwilach jest już suchy. Nowe nakrętki świetnie leżą w dłoni chociaż mogłyby być nieco dłuższe. Pędzelek jest taki jak lubię – szeroki i ścięty na okrągło. I chwała mu za to, bo aplikacja i tak jest niezmiernie uciążliwa. Trzeba się nauczyć malować tym lakierem. Warstwa musi być maksymalnie cienka i nałożona JEDNYM szybkim ruchem. Inaczej nici z efektownego wzoru. Jeszcze to jednak jest do przeżycia. Bo jego trwałość jest po prostu koszmarna. Pomalowałam paznokcie przed pójściem spać a zdjęcia zrobiłam rano. Nie wiem jak, ale w nocy zdarłam sobie końcówki a zamiast efektu bąbelków wyglądał jak zwykły pękacz. Po dwóch godzinach w szkole wyglądał już tak żałośnie że starłam go z paznokcia po prostu pocierając mocniej opuszkiem palca.
 





Trochę się zawiodłam. Sephora zawsze była dla mnie symbolem świetnych jakościowo produktów i z tylko takimi kojarzyłam tę perfumerię. Niestety ten top im się nie udał. Uważam, że nie jest wart tych pieniędzy i za taką cenę nie kupiłabym go drugi raz.

Skłamałabym jednak mówiąc, że żałuję zakupu. Efekt jaki daje zdecydowanie rekompensuje ciężką aplikację, a kwestię trwałości powinien załatwić dobry lakier nawierzchniowy ;)


No i jeszcze bonus :D
 Moje maleństwo rośnie jak na drożdżach :D No i dostał w końcu imię, mama ochrzciła go Brutus na cześć jej ulubionej postaci z filmu "Asterix na olimpiadzie" :D

15 komentarzy:

  1. Pamiętam jak moj skarb Mariankowy był taki malutki (również to czarny kotek). był taki brzydki, że pokochałam go od samego początku :)teraz to przystojniak jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Mam nadzieję, że mój wyrośnie na równie przystojnego Kocurka ;)

      Usuń
  2. jakoś tak.. no nie wiem. nie przekonuje mnie ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :) fajnie pasuje do jasnego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faajnie wygląda, ale ta trwałość.. za tę cenę chciałoby się czegos lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trwałość jest tragiczna, a szkoda bo naprawdę dawał ciekawy efekt :(

      Usuń
  5. Dla mnie niezastąpionym jak dotąd pękaczem jest pękacz z Inglota. Jest naprawdę wytrzymały! Ostatnio nawet zastanawiałam się nad nowym z Sephory, ale skoro trwałość jest tak kiepska, to chyba jednak sobie odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że efekt odbiega od tego co obiecują ale i tak wygląda ciekawie :) top coat jest zdecydowanie potrzebny w takim wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda nawet :) a co do kotka to też mam takiego czarnucha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot ♥ O mamusiu już go lecę tulić i pieścić! :D
    A top... szkoda tych końcówek, ale właśnie trochę się tego bałam i w sumie nie żałuję, że nie kupiłam, bo na moich małych paznokciach by się nie sprawdził. Będę go podziwiać u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy efekt daje ten lakier ;) a kociak cudowny! też mam czarnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt ale ta trwałość to chyba cecha Sephory :/ Ale i tak się top przyda na pewno, żeby stworzyć rewelacyjne mani na szybko przed imprezą. Kto wtedy myśli o trwałości skoro czas goni, plus po dobrej imprezie jak paznokcie będą całe to nieźle ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co kiedykolwiek kupiłam w Sephorze mogę z czystym sumieniem polecić, ale lakiery im się nie udały, tak jak pozostałe kosmetyki są niezniszczalne tak lakiery jakość mają marną :(

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.