Koktajl kiwi!

piątek, 18 października 2013
Kolejny cudowny Marmurek! Pierwszy w jakim się zakochałam, ostatni jaki wylądował na paznokciach :P
Apetyczny niczym  koktajl z kiwi!

Firma/Seria: LeMax
Odcień: -
Pojemność: 12 ml
Krycie: 3 warstwy
Cena: 4.99 zł

Wszystko co warto powiedzieć o marmurkach zostało już powiedziane :P
Właściwości są identyczne jak w przypadku różowego i białego :)
Nie będę więc zbędnie przedłużać powtarzając coś co już z pewnością czytałyście
:)



Wybaczcie mi długą przerwę w blogowaniu, plener malarski to naprawdę żadna sielanka, zwłaszcza ten w mojej szkole. Wszystko jak najszybciej nadrobię :D

16 komentarzy:

  1. Mi on bardziej cytrynkę przypomina, a nie kiwi. Przecież kiwi jest zielone ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zielony to on nie jest, ale od razu jak na niego spojrzałam pomyślałam o moim ulubionym koktajlu mlecznym z kiwi i chyba nic nie wybije mi z głowy tego porównania :P

      Usuń
  2. Myślę, że na wiosnę będzie prawdziwy marmurkowy powrót:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myslę, są takie delikatne, pastelowe, wiosenne :)

      Usuń
  3. Narobiłaś mi prawdziwej ochoty na owocowy, letni koktajl :) Lakier bardzo mi się podoba, jak każdy marmurek z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marmurki są świetne :) pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki :) mnie przypomina banana :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam marmurki Lemax i są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten zielony marmurek, ja mam tylko różowy, ale ten też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor jest genialny!
    A ja poluję i poluję i upolować nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałaś na allegro? Ja tam kupiłam swoje marmurki ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.